جلسه زنان تأثیرگذار ـ حقوق زنان به‌سبک کدخدا ـ فینیتو

فینیتو ـ جلسه زنان تأثیرگذار ـ حقوق زنان به‌سبک کدخدا
نگاهی طنز به وضعیت ایران تحت حاکمیت آخوندها
بلوغ قیام ۱۴۰۱ چه نشانه‌هایی دارد؟

دامنه‌ٔ اثرگذاری این قیام بر همه‌ٔ وجوه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی چه ابعادی دارد؟

آیا در ایرانی که با قیامی ۱۳۰ روزه همراه است، می‌توان فعالیتی داخلی و بین‌المللی را یافت که به آن ربط نداشته باشد؟ رژیم آخوندی چقدر گرفتار قیام ۱۴۰۱ شده است؟



بلوغ قیام یعنی کلیه‌ٔ تحولات ایران فعلی از مدار پیشین خود خارج شده و در مداری جدید در راستای سرنگونی نظام ملایان سیر می‌کند. پاسخ سه پرسش بعدی هم در همین مدار، قابل سنجش می‌باشد. بنابراین هر گونه فعالیت حاکمیت آخوندی در راستای گریز از آثار قیام ۱۴۰۱ یا خنثی کردن این آثار است. بیشترین توجه حاکمیت در این گریز یا خنثی کردن، روحیه دادن به نیروهای به‌شدت ضربه خورده و ناکارآمدشده بر اثر شوک سنگین قیامی سرنگونی‌خواه با تمرکز بر رأس فاسد نظام است.

هرگز نباید تعجب کرد حاکمیتی سراپا زن‌ستیز که بیشترین ضربات کاری را در قیام ۱۴۰۱ از جانب زنان غیور و رزمنده و پیشتاز ایرانی خورده است، ناگهان اقدام به برگزاری به‌اصطلاح «کنگره بین‌المللی زنان تأثیرگذار» در ۳۰دی نماید!



هدف از «کنگره‌ٔ زنان تأثیرگذار» با هزینه‌ٔ ۲۱میلیارد تومان چه بود؟

از آنجا که حاکمیت زن‌ستیز آخوندی ۳۷سال است توسط سازمان ملل و مجامع حقوق بشری، به‌دلیل نقض آشکار اولیه‌ترین حقوق زنان، پیاپی محکوم شده است،

از آنجا که در قیام۱۴۰۱ بیشترین نقش حضور و رهبری را زنان علیه حاکمیت زن‌ستیز داشته‌اند،

از آنجا که زنان و کودکان در قیام بزرگ ۱۴۰۱ توسط جانیان جمهوری اسلامی به‌قتل رسیده‌اند،

از آنجا که به‌همین دلایل، محکومیت‌های جهانی متوجه نظام ملایان است و ادامه دارد،

اتاق فکر نظام اقدام به رتوش کردن ابلهانه‌ٔ ایدئولوژی و سیاست زن‌ستیزیش کرده و جلسه‌یی مثل همیشه مسخره و مبتذل تحت عنوان «کنگره‌ٔ زنان تأثیرگذار» برگزار نموده است. کنگره‌یی که حتی با پرسش رسانه‌های حکومتی مواجه شده است که:

«کدام گره گشوده شد؟ کدام‌یک از اینان تأثیرگذار بوده‌اند؟ همایشی که جز هدر دادن سرمایه، هیچ دستاوردی ندارد» (خبرآنلاین، ۲بهمن).



واقعیت این است که وقتی قیامی اصالت مردمی و ملی و تاریخی دارد، هر گونه ترفند و مقابله به مثلی جز ابتذال و سیرک و بلاهت نمی‌تواند باشد.
مطالب مرتبط
راه حل ضربتی ـ کیف پول کدخدا و قیمت دلار ـ فینیتو
علت توسل به سیرک مبتذل «کنگره زنان تأثیرگذار»!
لطفا به اشتراک بگذارید: