موشکاف ۲۳بهمن۱۴۰۱ ـ کوه آخوندها موش زائید

کوه آخوندها موش زائید ـ موشکاف ۲۳بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به دوستان عزیز خودم. سلام به رفقای شجاع و با معرفت. سلام به مردم سیستان و بلوچستان که یه جمعه آتشین دیگه رو ساختن و یه مشت اساسی کوبیدن به فک شاه و شیخ. دستمریزاد:

موشکاف: اینجوری بود که بچه‌های سیستان و بلوچستان قبل از نمایش مسخره عظما تو روز ۲۲بهمن، حرف مردم ایرانو زدن و بساط عظما رو به هم زدن. تا قبل از این آخوندا اول میذاشتن گله‌های بسیجی تو نمایش ۲۲بهمن شرکت کنن بعد می‌گفتن حماسه اس. اما این دفعه از زور پیسی و بدبختی و نیاز، از همون اول گفتن حماسه و تا دلتون بخواد براش دادار دودور کردن:

خامنه‌ای در دیدار با جمعی از وابستگان رژیم در نیروی هوایی ـ ۱۹بهمن

بیست و دو بهمن امسال انشاءالله به توفیق الهی مظهر حضور مردم مظهر عزت مردم مظهر اعتماد مردم به یکدیگر است، مظهر اتحاد ملی است من توصیه‌ام این است به همه آحاد مردم عزیزمون که سعی کنند این راهپیمایی را این روز بزرگ رو این حرکت باشکوه رو مظهر اتحاد ملی و وحدت ملی قرار بدهند. این پیام را به‌طور صریح به دشمن برسانند که تلاش او برای از بین بردن اتحاد ملی تلاش خنثی شده‌ای است و نمی‌توانند مردم را از هم جدا کنند نمی‌توانند مردم را از نظام جدا کنند.

موشکاف‌: عظما و سگ و سیله هاش هر زوری که تونستن و زدن تا بسیجیای ساندیسخور و ریزشی رو بکشونن خیابون. خرچنگ ولایت هم خرناس کشون اومد و گفت این تکلیف شرعیه:

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای ـ ۲۱بهمن

ما تنها کشوری هستیم که در جهان چهل و چهار سال جشن انقلاب می‌گیریم کشور دیگری این شکوه و این عظمتی که شما مردم ان‌شاءالله فردا خواهید آفرید چنین شکوه و عظمتی را ندارند.

دو - راهپیمایی فردا هم تکلیف شرعی ست هم تکلیف میهنی ست این نظام و این حکومتی که این دغدغه را داره باید تقویتش کرد تا بماند پس تکلیف شرعی است.

موشکاف: یارو مقر اومد که نظام دغدغه داره. دغدغهٔ موندن! عظما از فرط بدبختی در برابر طوفان قیام و طوفان «مرگ بر خامنه‌ای» می‌خواد چنگ می‌زنه به یه نمایش زورکی که خودشم می‌دونه کشکه!

خلاصه که کفگیر عظما بدجوری ته دیگه خورده این همه زور زدن آخرش هم به جایی نرسیدن. حالا عظما و سگ و سیله‌هاش باید بخونن، بالا رفتیم کشک بود، پایین اومدیم دوغ بود، قصهٴ ما دروغ بود. هاهاها مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ـ عظما سگ و سیله‌هاش به اسم نیروی هوایی دور خودش جمع کرد
بلوفهای رسوا و اعترافهای ناگزیر
لطفا به اشتراک بگذارید: