موشکاف ۲۶بهمن۱۴۰۱ ـ گریزی به جعلیات آخوندها

گریزی به جعلیات آخوندها ـ موشکاف ۲۶بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان عزیز‍! امشب میخوایم یه گریزی به جعلیات آخوندا بزنیم که هرچی به زمان رپتو پتو میرسن بیشتر میشه. از یه طرف ببینید سخنگوی وزارت‌خارجه شون چه چاخانی سرهم‌بندی می‌کنه:


کنعانی- سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم- ۲۴بهمن

قریب به سی میلیون از مردم ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرهای بزرگ در پایتخت در شهرهای دور و نزدیک و حتی در روستاها که تصاویرش را ملت ما دیدند و این شب‌ها تلویزیون هم داره نشون می‌ده اینها در حمایت از انقلاب خودشون از کشور خودشون.

موشکاف: اگه دروغ حناق بود این الآن پشت همون تریبون پس افتاده بود. هاهاها. حالا بذارید یه چشمه از این سی میلیون رو با هم ببینیم منتها به شکل فتوشاپی. اردبیل و کرمان جفتشون در لحظه یه تصویر دارن هاهاها

موشکاف (10)


موشکاف: هاهاها آره خیلی از نظام حمایت شد منتها به‌صورت فتوشاپی. این هم یه فیلم از ساری که یه هموطن دست آخوندها رو اینطوری رو می‌کنه:

یک هموطن از ساری نشان می‌دهد که تصویر رژیم از تظاهرات آرشیوی است چرا که در همان لحظه در همان میدان کسی نیست.

موشکاف: البته از این جعلیات تو نظام ولایت فت و فراوونه یه نمونه دیگه ش رو از کنفرانس مطبوعاتی سخنگوی قضاییه آخوندا بشنوید که طرف مدام از سؤال خبرنگار طفره میره:

ستایشی – سخنگوی قضاییه رژیم- ۲۵بهمن

یک نکته‌یی را اگر امکان باشه تکمیلی بفرمایید این‌که فرایند این عفو ها ادوار گذشته یک مقداری متفاوت بود در گذشته تعداد زندانیان عفو شده مشخص می‌شد پیش از این‌که مقام معظم رهبری موافقت کنند این دوره با توجه به گستردگی و شرایطی که داره پیش‌بینی می‌کنید که تعداد عفویها از موارد گذشته که ۸۵هزار نفر بیشتر باشد یا نه؟

ستایشی: ببینید رقم ندهید من می‌گویم تعداد قابل توجهی ست جمع قابل توجهی ست تا

خبرنگار: تعداد نخواستم بیشتر از گذشته؟

ستایشی: بعضی‌ها اعلام کردند دهها هزار هزاران نفر ما برای خاطر این‌که از کلمات بعضی‌ها ممکن است بهره‌برداری بکنند بگویند فردا چرا گفتی مثلا ده‌هزار الآن شد ده‌هزار و پنج نفر اینها من استدعا می‌کنم اجازه بدهید تحمل کنید.

موشکاف: نظام ولایت همینه از اول تا آخرش دروغ و شعبده و جعلیاته. یه روده راست تو شیکم هیچکدومشون نیست از اون عظمای شارلاتان تا شیش کلاسه دروغگو. اما این دروغا دارویی نیستن که بتونن درد عظما رو دوا کنن. مرحمت زیاد دوستان
مطالب مرتبط
موشکاف ۲۳بهمن۱۴۰۱ ـ کوه آخوندها موش زائید
بیان حقیقت برای مردم ایران و ثبت در تاریخ - نصرالله اسماعیل زاده
لطفا به اشتراک بگذارید: