موشکاف ۲اسفند۱۴۰۱ ـ پایین آوردن تورم در جلسه عظما با هنرنمایی خبیثی

پایین آوردن تورم در جلسه عظما با هنرنمایی خبیثی ـ موشکاف ۲اسفند۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما دوستان و رفقای عزیز و با مرام. پس پریروزا، آخوند خبیثی مثل شیش کلاسه‌های ردی رفت جلو عظما وایستاد و قول داد درساشو بخونه و با ایشالا ماشالا تورم و گرونی رو بیاره پایین و معیشت رو حل کنه.


آخوند رئیسی- ۲۹بهمن

در این فتنه‌های اقتصادی هم حتماً مسئولان با کمک مردم عزیزمون از این وضعیت و شرایط انشاءالله به سلامت عبور خواهیم کرد ما تردید نداریم ملت عزیز مان در صحنه هستند مسائل ارزی و مشکلات معیشتی و اینها همه اینها ما یقین داریم به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم عرض می‌کنیم به مردم عزیزمون عرض می‌کنیممسئولان با مشارکت مردم حتماً شرایط وضعیت تورمی رو کنترل خواهند کرد و ما هم تورم را کنترل می‌کنیم هم شرایط را انشاءالله کاهشی خواهیم کرد.

موشکاف: هاهاها بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد. کدوم کنترل؟ کدوم کشک؟ کار به جایی رسیده که تو استبل یکدست ولایت هم خبیثی و باید درمانی هاش رو مسخره می‌کنن. ملاحظه بفرمایید:

صدیف بدری- عضو مجلس ارتجاع- ۱اسفند

فرمایشات دولتمردان محترم که عبارت بایدها اکثراً تکیه کلام اون عزیزان هست آیا فرمایشات این عزیزان در حوزه اقتصاد اشتغال با واقعیتهای کف جامعه فاصله زیادی داره سفره مردم روزبه‌روز کوچک و کوچکتر میشه

موشکاف: بعد هم یه دو جین از سگ و سیله‌های عظما تو استبل ولایت شروع کردن به لنگ و لگد زدن به خبیثی و از همه طرف سکه یه پولش کردن:

احد آزادیخواه- عضو مجلس ارتجاع- ۱اسفند

کنترل کنید این نابسامانیها را مدیریت کنید این بهم ریختگیها را نظارت بفرمایید این ایرادات را بالا رفتن قیمت ارز یعنی فشار لحظه به لحظه به مستأجرین یعنی فشار اقتصادی به خانواده‌های پر جمعیت یعنی فشار مالی به جوانان بیکار و جویای کار،

رحمت الله نوروزی- عضو مجلس ارتجاع- ۱اسفند


رحمت الله نوروزی نماینده مجلس: نکته آخرم، گرانی گوشت و نوسانات ارز هست بیایند مسئولان پاسخگو باشند این وضعیت تورم و نابسامانی بازار همین طوری داره به خودی خود پیش می‌رود هیچکس هم پاسخگو نیست


آخوند فلاحی- عضو مجلس ارتجاع- ۱اسفند

امروز وضعیت بازار مردم خوب نیست حتی بچه‌های مذهبی انقلابی ما خسته شدند از این وضعیتی که حاکم هست ...

موشکاف: بله دوستان. اینجوریاس. اوضاع به قدری خرابه که مقر میان آدمای خودشونم از این رژیم خسته شدن و بریدن. اینه که اینا افتادن به جون هم. اما این وضعیت هم نمی‌تونه همینجوری بمونه. رشته‌های عظما طوری پنبه شده که آخر خطش رپتوپتوئه. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۳۰بهمن ـ دستمریزاد به هموطنان عزیز در مونیخ که کولاک کردید
افزایش قیمت دلار و گرانی افسار گسیخته
لطفا به اشتراک بگذارید: