مسمومیت ـ اعتراض کنی مسموم می‌شوی ـ کنفرانس مطبوعاتی رئیسی

انیمیشن کنفرانس مطبوعاتی رئیسی ـ اعتراض کنی مسموم می‌شوی ـ مسمومیت
بدنبال مسمومیت سریالی و ادامه‌دار مسمومیت دختران دانش‌آموز که روز گذشته در شهرهای تهران، کرج، اردبیل و کرمانشاه ادامه داشت. رسانه‌های بین‌المللی رژیم ایران را به‌عنوان مسئول مسمومیتها معرفی کردند.

همایون سامه‌یح‌نجف‌آبادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارتجاع روز پنج‌شنبه ۱۱ اسفند با ناچیز جلوه دادن مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر گفت: «هدف افرادی که پشت ماجرای مسمومیت‌ها هستند، ایجاد رعب و وحشت است.» او از والدین خواست تا مانع ورود دانش‌آموزان به مدرسه‌ها نشوند و افزود: «تعداد افرادی که بیش از یک روز بستری شدند درصد بسیار پایینی بودند و در نهایت هیچ‌گونه مرگی در بین دانش‌آموزان نبوده است به‌همین دلیل توصیه من این است که اگر چنین اتفاقی خدایی نکرده افتاد، ایجاد آرامش در محیط و در دانش‌آموزان توسط خود آموزش و پرورش و سیستم اورژانس بسیار مهم و مؤثر است.»

جواد امام مهره حکومتی نوشت: ‏ادامه یافتن ‎بحران مسمومیت سریالی ‎دانش‌آموزان مدارس دخترانه در کشور که باعث نگرانی بیش از حداقل شش میلیون خانوار شده و ‎امنیت اجتماعی را زیر سؤال برده، از طرف سیستمی که همواره ادعای برقراری امنیت، دست بالا، تسلط اطلاعاتی و نفوذ در دستگاههای امنیتی دنیا را داشته جای بسی تعجب است!



بدنبال حمله وحشیانه پاسدار لمپنهای خامنه‌ای به مادر یکی از دانش آموزان در تهران در شبکه‌های اجتماعی و حتی خودیهای رژیم موجی از نفرت و انزجار را به‌همراه داشت، قضاییه جلادان و وزیر کشور رئیسی جلاد حکم به پیگیری این موضوع کرد.

سازمان قضایی نیروهای مسلح رژیم دستور بررسی ویژه و سریع تصاویر منتشر شده از برخورد نامناسب با یک شهروند خانم در برابر مدرسه‌ای در تهران را صادر کرد.

خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: به‌دنبال انتشار تصاویری از برخورد نامناسب با زنی در مقابل یک مدرسه در تهران و اعلام پلیس برای رسیدگی به این موضوع، پیگیری‌ها حاکی از شناسایی و بازداشت چند نفر در این رابطه است.


مطالب مرتبط
راه‌حل زلزله در نظام ـ جلسه با حضور خامنه‌ای رئیسی و سلامی ـ انیمیشن
آیا مسمومیت دانش‌آموزان یک موضوع امنیتی است؟
لطفا به اشتراک بگذارید: