موشکاف ۱۴اسفند۱۴۰۱ ـ تظاهراتها و رو شدن دست عظما

تظاهراتها و رو شدن دست عظما ـ موشکاف ۱۴اسفند۱۴۰۱
موشکاف: ‌سلام به شما رفقای با مرام و اهل قیام. سلام به همه اونایی که ریختن تو خیابون و دست عظما رو رو کردن. اونایی که نشون دادن همه این مسمومیت ها از زیر عبای عظما درمیاد. دم همگی گرم:

زیرنویس دارد مرگ بر حکومت بچه کش از ابتدا تا انتها شمیرانات

زیرنویس دارد مرگ بر حکومت بچه کش از ابتدا تا انتها سپاهی بسیجی داعش ما شمایی- دشمن ما همین‌جاست دروغ میگن آمریکاس.

موشکاف: از ترس همین مردم و همین شعارها، آخوندها به حول ولا افتادن و هی چپ و راست یا میگن هنوز نمی‌دونیم چیه و کیه یا وعده وعید میدن که آی می‌گیریم، مجازات می‌کنیم و از این جور اراجیف:

آخوند سعیدی امام جمعه خامنه‌ای در قم- ۱۲اسفند

مسأله مسمومیت عده‌یی از دانش‌آموزان عزیز در مدارسی از کشور مدتی است ادامه دارد و خانواده‌ها را به‌شدت نگران کرده است بدون شک این کار غیرانسانی نشان از توطئه و خیانت یک جریان خائن دارد مراجع اعظام تقلید مردم ما از مسئولان امر انتظار دارند این مسأله را ریشه‌یابی کنند و چنان‌چه به مجرمانی رسیدند آنها را محاکمه کرده و به اشد مجازات برسانند.

موشکاف‌: این یارو حواسش نیست که همزمان بوفالوی ولایت تو مشهد داره به سگ و سیله‌های آتش به اختیار عظما میگه بیفتید به جون مردم و زنها و دخترها:

آخوند علم‌الهدی- امام جمعه خامنه‌ای و پدرزن رئیسی جلاد- ۱۲اسفند

تو مسأله حجاب شما باید کمک کنید. شما برادران و خواهران با قدرت وایستید. با جریان بدحجابی و کشف حجاب با قدرت مقابله کنید.

موشکاف: از اون طرف هم یه پاسدار دیگه که معلومه از رو شدن دم خروس عظما تو این قضایا حسابی وحشت کرده میگه حرف بی‌حرف... کسی دهن باز کنه با ما طرفه:

پاسدار کوثری- ۱۲اسفند

وزیر کشور مسئول رسیدگی به این موضوع شده است و سایر افراد باید مراقب اظهارات خود درباره این موضوع باشند. لازم است قوه قضاییه با هر فرد و حتی مسئولی در هر جایگاهی که اظهارات بی‌اساس درباره پرونده مسمومیت دانش‌آموزان دارد و در راستای اهداف دشمن سخن می‌گوید، برخورد قاطع کند

موشکاف: این هم روزنامه‌های باند مغلوب که قافیه رو باختن و حناق گرفتن:

روزنامه اعتماد ۱۳اسفند

در شرایط کنونی باید سکوت کرد، سکوت، نه از این بابت که حقیقت گفته نشود، بلکه از این بابت که واقعاً فضا آن‌قدر سخت و دشوار است و به قدری نگرانی‌های انباشته و اعتراضات زیاد است، چون خیلی‎ها پیش‌بینی می‌کردند که این وقایع رخ خواهد داد و برای خیلی‌ها چنین اتفاقاتی با همین شدت در ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها قابل پیش‌بینی بود.

موشکاف: کور خوندید. حناق گرفتن و لال شدن آرزونی خودتون. اما مردم تو این روزا از قضا بلند شدن، بدجوری یا خوب جوری هم بلند شدن و اونچنان دماری از روزگارتون در میارن که اون سرش ناپیداس... بعللللللله. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۳اسفند۱۴۰۱ ـ درود بر بچه‌های زاهدان
ادامه مسمومیت‌های سریالی و تجمع اعتراضی مردم در دهها شهر کشور با شعار مرگ بر حکومت بچه‌کش
لطفا به اشتراک بگذارید: