مصاحبه جنجالی محسن رضایی ـ ابر اقتصاددان در نظام آخوندی

ابر اقتصاددان در نظام آخوندی ـ مصاحبه جنجالی محسن رضایی
توجیه‌تراشی مسخره سخنگوی دولت رئیسی جلاد در مورد بحران دولت:
حذف محسن رضایی و صولت مرتضوی از کمیسیون اقتصادی
به‌درخواست خودشان بود

به‌دنبال حذف پاسدار محسن رضایی، معاون اقتصادی و صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور رژیم از کمیسیون اقتصادی، سخنگوی دولت رئیسی جلاد ادعا کرد که تغییر در ترکیب کمیسیون اقتصادی بنا به درخواست خود آنها بوده است.

در پاسخ به این ادعا، جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، عضو قبلی مجلس رژیم گفت: شواهد و قرائن از اختلافات اساسی بین تیم اقتصادی دولت حکایت می‌کند، این توجیهی بچگانه است که می‌گویند «چون محسن رضایی خودش درخواست کرده». مگر می‌شود معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در کمیسیون اقتصادی دولت نباشد؟ اگر معاون اقتصادی بگوید «کمیسیون اقتصادی دولت نمی‌رود»، رئیسی کلاً باید عذرش را بخواهد.

وی هم‌چنین گفت: محسن رضایی استعفایش از کمیسیون اقتصادی دولت اعتراضی است. مخبر هم یکه تاز است او یک بلوف زن بزرگ است، یادمان نرفته که می‌گفت: «۵ کشور بزرگ دنیا از ما واکسن می‌خرند».

این عضو قبلی مجلس ارتجاع افزود: شیرازه دولت از هم پاشیده و هیچ‌کدام از وعده‌های رئیسی محقق نشده است. به‌طور مثال در موضوع ساخت سالانه یک میلیون مسکن می‌گویند «هزینه ساخت گران است ضمن آن که زمین هم نداریم».(سایت نامه‌نیوز رژیم ۶ اردیبهشت)



روزنامه حکومتی جهان صنعت روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت در مطلبی درباره حذف پاسدار محسن رضایی از معاونت اقتصادی رئیسی جلاد نوشت: «حذف محسن رضایی و صولت مرتضوی در نتیجه اختلافاتی که در تیم اقتصادی دولت وجود دارد، صورت گرفته شده است».


مطالب مرتبط
طنز اسم سال و مصاحبه خیابانی ـ گزارشی درباره سال دانش بنیان
توجیه‌تراشی مسخره سخنگوی دولت رئیسی به‌دنبال حذف معاون اقتصادی و معاون اجرایی رئیس‌جمهور رژیم
لطفا به اشتراک بگذارید: