هم‌میهن: جنایت بزرگ..؛مسمومیت عمدی دختران، طرح جنایتکارانه خامنه‌ای!

جنایت بزرگ مسمومیت عمدی دختران طرح جنایتکارانه خامنه‌ای ـ هم‌میهن
در جنایت ضدانسانی مسموم‌سازی زنجیره‌یی دختران معصوم دانش‌آموز که بیش از ۳ماه است بر روی اعصاب و روان مردم جریان دارد، روز دوشنبه ۱۵اسفند شاهد به‌روی صحنه آمدن نمایشی بودیم که با کارگردانی و بازیگری خامنه‌ای در ضمن درختکاری به‌اجرا در آمد. خلیفه سفاک و شیاد ارتجاع پس از ۱۰۰روز سکوت، از جریان مسموم‌سازی با عنوان «جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض» یاد کرد و سپس با اما و اگر افزود: «اگر واقعاً دستهایی در کار باشد و افرادی، گروه‌هایی در این زمینه دخالت داشته باشند، بایستی دستگاههای مسئول سررشتهٔ این جنایت را پیدا کنند».

پس از اولین پرده این نمایش که هدف آن شستن دستهای ضحاک ولایت از این جنایت ضدبشری بود که به‌قول خودش «در حق معصوم‌ترین عناصر یک جامعه یعنی کودکان» انجام شده، پردهٔ دوم نمایش با بیانیهٔ شماره۲ وزارت کشور رژیم به‌صحنه آمد. در این بیانیه گفته شده: «در آزمایش‌های انجام شده در کمتر از ۵درصد مراجعین مواد محرکی یافت شده که منجر به‌بدحالی دانش‌آموزان و بروز علائمی شده است» (خبرگزاری دولتی ایرنا ـ ۱۵اسفند).

پاسدار وحیدی وزیر کنونی کشور کابینهٔ رئیسی جلاد که سال‌ها سرکردهٔ نیروی تروریستی قدس بوده و در تنظیم این بیانیه، از همدستی وزارت بهداشت و درمان دولت رئیسی برخوردار بوده، در ادامه تأکید می‌کند: «در نشست مشترک کمیته علمی وزارت بهداشت و درمان، بنا‌ به‌اطلاعات ارائه شده استانداران... معلوم شد که بیش از ۹۰درصد ابراز ناراحتی دانش‌آموزان ناشی از اضطراب و نگرانی‌های ایجاد شده در فضای کلاس و مدرسه بوده است».

صرف‌نظر از تناقض این دو گزاره در یک بیانیه، وحیدی آدمکش از خط و نشان کشیدن هم غفلت نمی‌کند، اما نه خطاب به‌سمپاشان و مسموم‌کنندگان، بلکه خطاب به‌دانش‌آموزان مسموم شده و خانواده‌های آنها که صدا به‌اعتراض بلند کرده‌اند: «تعدادی از عناصر مخل روان و سلامت جامعه، که با نشر اکاذیب و تشویش اذهان در کنار هیاهوی کور بیگانگان در ایجاد جو ملتهب و اضطراب تلاش داشته‌اند، توسط مراجع قضایی تحت پیگرد قرار گرفته‌اند که رسیدگی فوری و قاطع مورد انتظار است»
مطالب مرتبط
پسر شاه: این سپاه که در جنگ از ملت خود حفاظت کرد، بر روی هم‌میهن خود شلیک نخواهد کرد!
پردهٔ دوم نمایش اهریمنی
لطفا به اشتراک بگذارید: