موشکاف ۱۷اسفند۱۴۰۱ ـ ترجمه و معنا کردن حرفهای عظما توسط خبیثی

ترجمه و معنا کردن حرفهای عظما توسط خبیثی ـ موشکاف ۱۷اسفند۱۴۰۱
موشکاف: دوستان سلام! رفقای با مرام سلام. خیلی مخلصیم. بعد از این‌که عظما اومد و به بهونه درخت کاری، شروع کرد به رد گم کنی و بازی کی بود کی بود راه انداختن، وزارت کشور خبیثی یه اطلاعیه داد بیرون و اینطوری حرفای عظما رو ترجمه و معنا کرد:

اطلاعیه وزارت کشور رژیم- تلویزیون خامنه‌ای- ۱۵اسفند
وزارت کشور اعلام کرد: در آزمایش‌های انجام شده بر روی دانش‌آموزان در کمتر از پنج درصد مراجعین مواد محرکی یافت شده که می‌تواند یک اقدام عامدانه و جنایتکارانه باشد. اما خوشبختانه تا این لحظه وجود مواد سمی و خطرناک در هیچ‌یک از دانش‌آموزان مراجعه کننده به مراکز درمانی یافت نشده است.

تعدادی از عناصر مخل روان و سلامت جامعه، که با نشر اکاذیب و تشویش اذهان در کنار هیاهوی کور بیگانگان در ایجاد جو ملتهب و اضطراب تلاش داشته‌اند، توسط مراجع قضایی تحت پیگرد قرار گرفته‌اند که رسیدگی فوری و قاطع مورد انتظار است.

موشکاف: ئهههههههه... بعد از سه ماه تازه اومدی می‌گی کمتر از پنج درصد بوده، مواد سمی هم نبوده؟ اول بیا تکلیف همون پنج درصد رو مشخص کن بعد درباره بقیه‌اش حرف می‌زنیم. از یه طرف میگه سمی در کار نیست از اون طرف میگه دنبال هیاهوی کور بیگانگانیم. پشت بندش هم وزارت بهداشت خبیثی وارد این نمایش خفن شد:


اطلاعیه وزارت بهداشت رژیم- تلویزیون رژیم- ۱۶اسفند

وزارت بهداشت نتایج بررسیها و جمعبندی کمیته علمی در زمینه بروز بدحال شدن برخی از دانش‌آموزان را در تعدادی از مدارس اعلام کرد. معاون درمان وزارت بهداشت گفته مواد محرک آسیب زا از نوع گازهای کشنده نبوده و تاکنون موردی از فوت وجود نداشته.

موشکاف: بیا این هم دومیش! یعنی سگ و سیله‌های عظما، اولاً میگن مسمومیت نیست و بدحالیه. بعد میگن اصلاً سمی نیست. بعد میگن اصلاً کسی حالش بد نشده. . حرف آخر رو هم از روزنامه‌های نظام بشنوید:





روزنامه اعتماد- ۱۵اسفند

عامل بروز اتفاق در برخی موارد هم خود دانش‌آموزان بوده‌اند که از سر بازیگوشی دست به چنین اقداماتی زده‌اند. از این نوع اقدامات در گذشته به کرات از سوی دانش‌آموزان و در مدارس مختلف با هدف ماجراجویی و شیطنت‌های دوران نوجوانی انجام شده اما بازتاب زیادی نداشته است.

موشکاف: ما دانش‌آموزان عزیز نتیجه می‌گیریم که قاتل همون مقتوله و مقصر اصلی دانش‌آموزان بازیگوش هستند که شیطنت کرده‌اند. رفقا من هیچی نمیگم... خداوکیلی فضاحتی بالاتر از این هم میشه؟ یعنی هرکی میاد ابروی عظما رو درست کنه بدتر میزنه چشمش رو هم کور می‌کنه. این هم یکی دیگه از علائم نزدیکی رپتو پتو شدن عظماس... عزت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۶اسفند ـ عظما صد روز بچه‌ها رو مسموم می‌کنه بعد درخت میکاره
پردهٔ دوم نمایش اهریمنی
لطفا به اشتراک بگذارید: