ادامه حملات بیولوژیک به دختران دانش‌آموز

تلاش بیت خامنه‌ای برای مرعوب کردن دختران ایران که نقش تعیین‌کننده در قیام ماه‌های اخیر داشتند ـ ادامه حملات بیولوژیک به دختران دانش‌آموز ـ ۱۹اسفند۱۴۰۱
حملات شیمیایی با گاز به دانش‌آموزان و دانشجویان دختر در سراسر کشور هم‌چنان ادامه دارد.

روز گذشته این حملات در دهها شهر به ثبت رسید و صدها دانش‌آموز و دانشجو به مراکز پزشکی منتقل شدند.

به گزارش روزنامه حکومتی اعتماد آنلاین از تاریخ ۹آذر ماه تا تاریخ ۱۲اسفند، بیش از ۱۲۰دبیرستان مورد حمله قرار گرفته‌اند اما رژیم آخوندی در سکوتی معنادار این حملات را ادامه می‌دهد.

روز گذشته نیز حملات شیمیایی علیه دختران دانشجو و دانش‌آموز ادامه یافت و در دهها شهر، صدها دختر دانشجو و دانش‌آموز مورد حمله قرار گرفتند.

اگر جامعه و والدین دانش‌آموزان به جنایت مسموم کردن سریالی دختران دانش‌آموزان واکنش نشان نمی‌داد؛ اگر دانش‌آموزان در پاسخ به این اهانت رذیلانه به ساحت خود و محیط‌های آموزشی برنمی‌آشفتند و شعارهای اعتراضی آنها در شهرها طنین نمی‌افکند، نظام ولایت فقیه و شاکلهٔ زن‌ستیز آن هم‌چنان در سکوت خفه‌کنندهٔ رسانه‌یی به مسمومیت زنجیره‌یی دختران دانش‌آموز ادامه می‌داد.

بدیهی است اگر هم‌چنان بتواند به آن ادامه خواهد تا از ایجاد وضعیت ابهام‌آمیز و رعب ناشی از آن برای مهار جامعه سود ببرد و همزمان تقصیر را متوجه مخالفان حکومت و به‌خصوص مجاهدین نماید. امری که بی‌اختیار جنایت‌های سازمان‌یافتهٔ قبلی حکومت در دههٔ ۷۰ مانند انفجار در حرم امام رضا و کشتار اسقف هوسپیان مهر، کشیش مهدی دیباج و اسقف تاتائوس میکائیلیان را به‌یاد می‌آورد. آن جنایتها به مجاهدین ربط داده شده بود، بعدها برخی مهره‌های حکومتی فاش کردند که این مجموعه توسط ارگانهای امنیتی نظام با هدف بدنام کردن مجاهدین انجام شده است.


مطالب مرتبط
همه ایران متحد علیه شیخ و شاه: مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر
استمرار حملات شیمیایی به مدارس و خوابگاههای دختران دانش‌آموز و دانشگاهی
لطفا به اشتراک بگذارید: