موشکاف ۱۹اسفند ـ اطلاعیه وزارت اطلاعات بر سر مسمومیت دانش‌آموزان

اطلاعیه وزارت اطلاعات بر سر مسمومیت دانش‌آموزان ـ موشکاف ۱۹اسفند۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما هموطنان عزیز و رفقای نترس و اهل سر خم قدغن. بعد از وزارت کشور و وزارت بهداشت حالا نوبت اطلاعیه کشکی وزارت آدمکشا و آدم‌خورهای اطلاعات آخوندا رسیده:


تلویزیون رژیم- ۱۸اسفند

وزارت اطلاعات در بیانیه‌یی در خصوص بدحال شدن برخی دانش‌آموزان در تعدادی از مدارس کشور با اشاره به دستور رهبر انقلاب و حضور رئیس جمهور در وزارت اطلاعات و تأکید مجدد در دستورات قبلی تأکید کرده با همه توان تجربه و تجهیزات روند تحقیقات و پیگیریهای اطلاعاتی و فنی را بی‌وقفه و شبانه‌روزی و با هم‌افزایی با دستگاههای مرتبط و جامعه اطلاعاتی کشور تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داد وزارت اطلاعات از همه مردم و به‌ویژه اولیای دانش‌آموزان خواسته به شایعات رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی که با هدف برهم زدن امنیت روانی جامعه منتشر می‌شود توجه نکنند و اخبار تأیید شده در این خصوص را فقط از مراجع رسمی صدا و سیما و بیانیه‌های وزارت کشور دریافت کنند.

موشکاف: این همه برو و بیا و اطلاعیه و مطلاعیه... اما ته خط نه خبری از سرنخ شد و نه مقصر. . مسموم سازی و این حرفا هم که هیچی فقط بدحال شدن بــــرخی دانش‌آموزا بوده که اونم ناشی از شایعات رسانه‌های بیگانه بوده... طبق معمول کاسه و کوزه‌ها رو سر اونایی شکست که میخوان امنیت روانی عظما رو به هم بزنن. حالا عظما کیه؟ از زبون یکی از سگ و سیله‌هاش بشنوید:

آخوند نکونام امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد- ۱۷اسفند


دشمن الآن می‌خواهد چهره ولی‌فقیه را یک جور دیگه نشان بدهد دشمن می‌خواهد چهره ولی‌فقیه را خشن نشان بدهد دیکتاتور نشان بدهد دنیا محور نشان بدهد ظالم نشان بدهد
موشکاف: آهان... یعنی چهره خود عظما هیچیش نیست... دشمنا میخوان خرابش کنن. این همه کشت و کشتار و بگیر و ببند و کرونا و مسموم سازی دانش‌آموزای معصوم هم کار استکبار جهانیه... اما ته خط، خودش هم مجبورن شد مقر بیان که پشت‌پرده این قضایا خودشون هستن. اینو از زبون بوفای نظام و پدر ن خبیثی بشنوید

‌خبرگزاری فارس- ۱۷اسفند

‌خواهران متدین و باایمانی که منتظر ظهور هستند و برادران مؤمن و بابصیرتی که در این میدان برای پایان عصر غیبت تلاش می‌کنند، این‌ها نباید اجازه دهند که کشف حجاب صورت بگیرد.

موشکاف: ای آخوند حروم لقمه! صاف صاف داره تو روز روشن دستور آتیش به اختیار میده بعد میگن چرا مردم می‌گن کار خودشونه! مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۷اسفند۱۴۰۱ ـ ترجمه و معنا کردن حرفهای عظما توسط خبیثی
اعتراف پاسدار سلامی به شعار فراگیر «مرگ بر خامنه‌ای» در جریان قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: