موشکاف ۲۰اسفند۱۴۰۱ ـ سگ و سیله‌های عظما شروع کردن به لرزیدن

سگ و سیله‌های عظما شروع کردن به لرزیدن ـ موشکاف ۲۰اسفند۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما دوستان همیشگی موشکاف! ترس، ترس، ... بازم ترس! یعنی این روزا هر کدوم از سگ و سیله‌های عظما که سر و کله شون پیدا میشه شروع می‌کنن به لرزیدن و آه و ناله... بذارید از خرچنگ ولایت شروع کنیم.

آخوند احمد خاتمی- امام جمعه خامنه‌ای در تهران- ۱۹اسفند


سران اغتشاش سه تا برنامه داشتند برای آسیب رساندن به نظام، اولین برنامه آنها آوردن مردم به کف خیابان‌ها است و به نوجوانها و جوانهای بازی خورده گفته بودند که یک هفته در خیابان باشید نظام می‌رود،

دومین برنامه‌یی که داشتند جنگ مسلحانه بود، آذر ماه اینها اعلام جنگ مسلحانه کردند و فراخوان هم دادند.

موشکاف: بعله... بدبختی عظما و سگ و سیله هاش که یکی دو تا نیست. از یه طرف دشمنای نظام براشون از این برنامه‌ها چیدن از اون طرف هر برنامه‌یی هم که عظما می‌چینه و هر سمی هم که بیرون میده النهایه همه چی سر خودش خراب میشه و مجبور میشن مقر بیان که همه انگشتا به سمت خودشون و عظماس:

آخوند نکونام امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد- ۱۷اسفند

فتنه دوم همین فتنه‌یی که توی مدارس ایجاد کردند باز اینطوری از این طریق وارد شدند هنوز هم معلوم نیست چی هست هیچی یک چیز مبهم مبهم واقعاً نتوانستند هنوزهیچ رد پایی پیدا بکنند که چی هست قضیهولی آمدند نظام را متهم کردند مسئولان نظامرا متهم کردند.

موشکاف: جوری شده که حتی نیروهای خودشون هم میگن، این کار، کار خود نظامه. ببینین این یارو آخونده چه جوری مقر میاد.

آخوند نصیر حسینی امام جمعه خامنه‌ای در یاسوج-۱۹ اسفند

مسأله بعدی مسمومیت دانش‌آموزان که توطئه دیگری ست

ولی خب عجب این است که دشمن از اونطرف این حرکت را انجام میده یک عده‌یی در کشور با رسانه‌شان با قلم شان با بیان‌شان راحت می آیند نظام را متهم می‌کنند راحت



موشکاف: متهم چیه؟ صبر داشته باش... رپتو پتون هم می‌کنن همه تونو... فعلاً این‌قدر بترسید و بلرزید تا جونتون دربیاد. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۹اسفند ـ اطلاعیه وزارت اطلاعات بر سر مسمومیت دانش‌آموزان
ترس و لرز آخوند آل هاشم نماینده خامنه‌ای در تبریز، از تبدیل شدن چهارشنبه‌سوری به خیزش ضدحکومتی
لطفا به اشتراک بگذارید: