موشکاف ۲۱اسفند۱۴۰۱ ـ واق واق سرتشتک انتظامی نظام آخوندی

واق واق سرتشتک انتظامی نظام آخوندی ـ موشکاف ۲۱اسفند۱۴۰۱
موشکاف: سلام به شما رفقای با مرام و دوستان با صفای خودم. عظمای گردن شکسته که تو قیام اساسی از مردم توپوزی خورده بود، سم رو انداخت به جون بچه‌ها که ازشون انتقام بگیره. اما وقتی دید خیابونا پرشد از شعار، دنده عقب گرفت و گفت میخوایم دستگیر کنیم. بعد هم دو روز بعد اول دو سه نفر بعدشم گفتن صد نفر رو گرفتیم.

تلویزیون رژیم- ۲۱اسفند

وزارت کشور در اطلاعیه شماره چهار خود اعلام کرد طبق آخرین گزارشهای دریافت شده از استانهای تهران، قم، زنجان، خوزستان، همدان، فارس، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و خراسان رضوی بیش از صد نفر از عوامل مؤثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفتند.

موشکاف: چطور شد؟ سه ماهه از این داستان می‌گذره هیچ سرنخی نداشتید بعد تا عظما سر و کله‌اش پیدا شد، یهو صد نفر رو گرفتید؟ خب بعد نمی‌گید سایتا و روزنامه‌های خودتون گاوگیجه می‌گیرن و دستتون رو رو می‌کنن؟:



سایت رویداد ۲۴- ۱۹اسفند

برخی سخن از گروه‌های افراطی و بنیادگرا به میان آورده‌اند، برخی گفته‌اند چیز خاصی نیست و ناشی از بازیگوشی دانش‌آموزان بوده است. صدا و سیما در گزارشهای متعدد، فضا را به سمتی برده که گویا طبیعی‌ترین اتفاق رخ داده و اصلاً چیزی نبوده که کسی بخواهد نگران شود!... برخی نمایندگان مجلس گفته‌اند که این کار، کار سازمان مجاهدین خلق است. همزمان مسئولان دیگر گفته‌اند این اقدام تروریستی کار انگلستان است!

موشکاف: حالا این دستگیریا کیان؟ اول بشنوید از معاون وزیر کشور خبیثی که اینطوری مقدمه‌چینی کرد:




میراحمدی معان وزیر کشور رژیم- ۱۶اسفند

یک بخشی از افراد هم من اینجا اشاره کنم دانش‌آموزان عزیز هستند که طبق برنامه‌های قبلی خودشان نه در این سناریوی طراحی شده دشمنان بدون اطلاع و آگاهی بر اثر ماجراجویی تعطیلی کلاس و سایر اقدامات شوخی با دوستان خودشان نوعی از موادی که در بازار هم به فروش می‌رود برای همین موضوع اینها را هم شناسایی کردند ولی چون قصد معاندانه نداشتند به اونها تذکر دادند اونها را آگاه کردند پرهیز دادن.

موشکاف: بعد هم یه نوجوون پو نزده شو نزده ساله رو آوردن تو پشم‌شیشه عظما تا یه چنین مسخره بازاری راه بیاندازن:



زنگ به عرفانه زدم که حالا بینم میتونه گازا رو اوکی کنه یا نه. عرفانه دوستمه. گفت اوکی می‌کنم فردا صبح بیا بردار. ساعت شیش و نیم هفت رفتیم گازها رو برداشتیم. رفتیم مدرسه زینعلی. امام موسی کاظم و مدرسه‌های دیگه زدیم.

در نهایت این افراد یک هدف مشترک داشتن.

زن: مردم نسبت به نظام بدبین شن.

مجری: که بگن اونی که میزنه کار نظامه

به گفته نیروهای امنیتی سه نفر از این افراد به سبب اقدامات خرابکارانه دستگیر شده بودند.

صحنه کوکتل زدن.

موشکاف: ما دانش‌آموزان نتیجه می‌گیریم که مردم همه از شدت خوش‌بینی به نظام داشتن غش می‌کردن و همه منتظر همین گازرسانی بودن تا ناگهان بدبین بشن. اینجاس که باید گفت تف به ریش عظمای حروم لقمه. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۰اسفند۱۴۰۱ ـ سگ و سیله‌های عظما شروع کردن به لرزیدن
چهارشنبه‌سوری آتشین؛ آتش‌زنهٔ قیام و انقلاب
لطفا به اشتراک بگذارید: