نوحه جنجالی که توسط صدا و سیما خامنه‌ای سانسور شده بود ـ طنز

طنز ـ نوحه جنجالی که توسط صدا و سیما خامنه‌ای سانسور شده بود
سابقهٔ توجه به مدح و مداحی و کارکرد آن، در راستای پیشبرد اهداف بیت خامنه‌ای، به‌طور خاص به دوران جنگ حاکمیت آخوندی با عراق برمی‌گردد. در آن برهه کارچرخانان جنگ با استفاده از نوحه‌ها و مداحی‌های پاسدار آهنگران، کودکان را از مدرسه به جبهه‌های جنگ کشانده و با تهییج، اغفال و تخدیر و پتو پیچ کردن، آنان را به‌عنوان پیشقراولان مرگ، وادار به عبور از روی میدانهای مین عراق می‌کردند.

این صنعت دجالگری و اغفال، با روی کار آمدن ولی‌فقیه یک‌شبه، رونق جدیدی پیدا کرد. علی خامنه‌ای خود یک روضه‌خوان دو پولی بود و به‌خوبی می‌دانست که از این طریق می‌تواند روی احساسات اقشار خام و فاقد آگاهی لازم اجتماعی و سیاسی تأثیر گذاشته و آنها در راستای اهداف خود به حرکت درآورد.

کپی‌برداری از سبک ترانه‌های رایج ایرانی و استفاده از آهنگ‌های بازاری و مهیج و ملودیهای جا افتاده و سوار کردن شعرهای هدفدار و سیاسی روی آنها، به قصد تحریک احساسات و تأثیرگذاری روی نوجوانان و جوانان و جذب آنان به سمت حاکمیت آخوندی، از عوامل رشد مداحی در بیت خامنه‌ای شد.

اشاعه‌ٔ فرهنگ لمپنی و ادبیات نازل و آلوده به جاهلیت و خرافه‌ٔ آخوندی از خصوصیات دیگر این نوع مداحی‌های مشمئز کننده است.



سرکوب و لمپنیسم، شانه به شانهٔ هم
بیت خامنه‌ای مرکز فساد، جنایت، غارت و چپاول است. فاسدترین و کثیف‌ترین لات و لوتها، لشکر حفظ خامنه‌ای و رژیمش هستند. تخت ولایت فقیه و منبر ریایی سلطنتش با همین نیروها حفظ می‌شود. چرخ این نظام، با دست همین لات و لوتهای فاسد می‌چرخد! هم‌چنان که هیتلر با کمک نیروهای اس اس و شاه با دستیاری کمک افرادی مثل شعبان بی‌مخ مخالفتها را فرومی‌نشاندند ولی‌فقیه هم پشتش به امثال شعبان بی‌مخ گرم است.

مأموریت اصلی مافیای مداحی سازماندهی لباس‌شخصی‌ها برای سرکوب مردم در حرکات اعتراضی و قیام‌ها می‌باشد.


مطالب مرتبط
طنز ـ نوحه جنجالی آهنگران در حضور خامنه‌ای که از صدا و سیما پخش نشد
بیت خامنه‌ای و مافیای مداحان
لطفا به اشتراک بگذارید: