هدف آلترناتیوسازیهای پوشالی ضعیف کردن نظام برای امتیاز گرفتن است

هدف قدرتهای غربی سرنگونی نظام نیست ـ هدف همه آلترناتیوسازیهای پوشالی ضعیف کردن نظام برای امتیاز گرفتن از آن است ـ ۴فروردین۱۴۰۲
با بالا‌گرفتن قیام مردم ایران بازار مکاره آلترناتیوسازی هم هر روز برای متاعی بنجل، تبلیغ و بازارگرمی می‌کند. طایفه اصلاح‌طلبان زهواردررفته و سلطنت‌جویان تاریخ گذشته که هیچ‌گاه در جبهه خلق نبوده و تنها با بوی کباب به میدان آمده‌اند از اولین روزهای قیام بر طبل «تظاهرات میلیونی» می‌کوفتند و فراخوانهای آن‌چنانی صادر می‌کردند. آنها که حاضر به پرداخت بها برای تشکیل کانون‌های شورشی و گام نهادن در مسیر آتش و سلاح نبوده و نیستند، در امید یک صبح رویایی بهاری بودند که توده‌های مردم مثل زمان شاه به‌صورت میلیونی بیرون بریزند و ولی‌فقیه هم مثل شاه با چشمان اشکبار، در حالیکه سرداران سپاه جلوی پایش افتاده‌اند و التماس می‌کنند بماند، ایران را ترک کند! غافل از این که، ساختار و ماهیت ولایت فقیه با دیکتاتوری سلطنتی به کلی متفاوت است و ولایت فقیه برخلاف سلطنت پهلوی که ریح و روحش را از حمایت آمریکا می‌گرفت بر پایه سرکوب بنا شده و تا روز آخر دست از اختناق برنخواهد داشت.

پس از گذشت چند ماه از قیام که ثابت شد حاکمیت آخوندی هیچ‌گاه اجازه تجمعات بزرگ را نمی‌دهد و تظاهرات میلیونی توهمی بیش نیست، جنبش بی‌هزینگی به‌دنبال بهانه‌یی برای پوشاندن بی‌عملی خود و برای انحراف قیام موضوع «قشر خاکستری» را با این استدلال مطرح کرد که علت پیش نرفتن قیام، انفعال قشری عظیم از مردمی است که کاری به قیام و تظاهرات ندارند. این قشر تحت اثر تعادل‌قوا فقط تماشاچی هستند و وارد تغییر اجتماعی نمی‌شوند و... در نتیجه تقصیر از خود مردم است!



اما واقعیت چیست؟ واقعیت این است که تئوریسینهای این تحلیل‌ها می‌خواهند انفعال و بی‌عملی خودشان را به جامعه تعمیم دهند. در بینش انقلابی مجاهدین «توده‌ها» و «مردم» از بالاترین ارزش برخوردار هستند به حدی که مجاهدین هر کلام خود را «به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران» آغاز می‌کنند. گرم‌ترین عواطف و بالاترین محبتها باید نثار مردمی‌ شود که در دامان خود سازمانهای انقلابی را رشد داده و پرورده است. ۱۲۰هزار شهیدی که تاکنون فدیه راه آزادی شده از همین جامعه و همین مردم بوده‌اند. ۳۰‌هزار دستگیر شده و شهدای ماههای اخیر راهگشایانی از همین توده‌ها هستند. اگر هم اشکالی هست در کمبود کانون شورشی و شعله‌ها و مشعل‌های پیشتاز است.

هدف سرنگونی نظام است
مطالب مرتبط
اپوزیسیون؟ واقعا؟ ـ شازده گلابی فراخوان داد مردم دیگر به خیابان نیایند!!!
قشر خاکستری!
لطفا به اشتراک بگذارید: