آفساید ـ تناقض روایت‌های حکومتی درمورد مسمومیت دانش‌آموزان ـ قسمت دوم

تناقض روایت‌های حکومتی درمورد مسمومیت دانش‌آموزان قسمت دوم ـ در برنامه آفساید
در حالی که حکومت آخوندی در یک تلاش مضحک می‌خواهد مسمومیت جنایتکارانه دختران دانش‌آموز را به مجاهدین نسبت دهد، یحیی ابراهیمی عضو مجلس ارتجاع گفت: فعلاً سرنخ دقیق و درستی درنیامده است و من در تمام جلسات حضور داشته‌ام. این‌که مشخص شده باشد که کار سازمان مجاهدین یا جای دیگری است، صحت ندارد. تا الآن نیرو‌های امنیتی اعلام کرده‌اند که ردپای عوامل خارجی پیدا نشده، ولی هیچ علت خاصی هم پیدا نکرده‌اند.

وی افزود: درباره مسمومیت دانش‌آموزان باید اطلاع‌رسانی دقیق می‌کردیم... چون با مردم صادق نبودیم، قضیه را پنهان کردیم. ۲۶استان و ۲۴۵مدرسه درگیر موضوع شده‌اند. اگر این چالش، هیستریک و تمارض باشد، مگر می‌شود که شش هزار نفر بیمارستانی شوند؟ خیر تمارض نیست. واقعیت امر این است که این بمبها، یک ماده شیمیایی با عمر کوتاه هستند، چون فرار است و در خون قابل ردیابی نیست. این بمب، اثرات سمی دارد. فعلاً از این شش هزار نفر، کسی مریض بدحال نبوده است. فقط چند نفر کارشان به آی.سی.یو کشیده شده است.

ابراهیمی هم‌چنین اعتراف کرد: عامل تحریک‌کننده فقط در مدرسه دخترانه این بمبها را می‌اندازد، پس روی طیف خاصی با اهداف خاصی این کار را انجام می‌دهند. (سایت رویداد رژیم ۲۶اسفند)



آخوند نوری، نماینده خامنه‌ای در استان خراسان شمالی ۲۶اسفند ۱۴۰۱

حضرت آقا موقعی که ورود پیدا کرد محکم حرف زد قصه مسمومیتها به پایان رسید. البته در میدان عزیزان نیروی انتظامی هم تلاش کردند تا جایی که صبح اطلاعاتی که به من دادند ۱۲۰-۱۳۰ نفر از کسانی که مظنون بودند توی قصه مسمومیتها دستگیر شدند. بیش از ده‌هزار مورد از این بمبهای مسمومیت‌زا که وجود داشته توسط عزیزان نیروی انتظامی کشف و ضبط شده در استان ما هم پیگیریهای خوبی عزیزان داشتند.
مطالب مرتبط
آفساید ـ تناقض روایت‌های حکومتی درمورد مسمومیت دانش‌آموزان ـ قسمت اول
اعترافات یحیی ابراهیمی عضو مجلس ارتجاع درباره ممسومیت عمدی دختران دانش آموز
لطفا به اشتراک بگذارید: