موشکاف ۷فروردین۱۴۰۲ ـ وحشت سرکرده یگان ویژه را ببینید

وحشت سرکرده یگان ویژه را ببینید ـ موشکاف ۷فروردین۱۴۰۲
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و با صفا! یادتونه عظما اول عید برگشت گفت قیامی‌ها و شورشگرا سیلی خوردن و در آینده هم سیلی می‌خورن و این حرفا؟ حالا ببینید این پاسدار سرکردهٔ آدمکشای یگان ویژه آخوندا چطور از وحشت به جلز و ولز افتاده:


پاسدار کرمی- سرکرده یکانهای ویژه فراجا- ۵فروردین

چشم‌انداز ما برای پوشش حداقل چهارصد شهر و منطقه در کشور برای مقابله با ناآرامی‌ها و احتمالاً تحرکاتی که دشمن داشته باشه در برنامه کاری ماست ظرفیت خودمون رو ان‌شاءالله در سال ۱۴۰۲باید به دو برابر وضع موجود افزایش بدیم که بتونیم چهارصد نقطه در کشور رو هم‌زمان پوشش بدهیم.

موشکاف: با این حرفا معلوم میشه که کی سیلی خورده و کی قراره سیلی بزنه. هاهاها بابا شما که گفتید همه چی تموم شد؟ پس این همه لشگرکشی برای چیه؟ معلومه خودتون هم می‌دونید که چه سیلی‌هایی تو راهه. بیخود نیست که نظام به شرشر افتاده:


آخوند نکونام امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد- ۴فروردین

باید اجازه بدهیم حوزه علمیه مورد هجمه بیرحمانه و خصمانه دشمن قرار بگیره و این هجمه کار را به جایی برساند کهبعضی از اهل دانش و بینش مان هم بگویند آقا حوزه علمیه نروید در حوزه ثبت نام نکنیدالانشاهد این معنا هستیم که استقبال از حوزه‌های علمیه کاهش پیدا کرده و دلیلش هم فقط وفقط سمپاشی دشمن و بیگانه هست.

موشکاف: دلیلش همون قیامیه که ازش زهره ترک شدید. دلیلش اینه که کفگیرتون ته دیگ خورده. دلیلش اینه که هرکس آویزون نظام شما بشه سیلی می‌خوره. تازه این همه داستان نیست، بازار دین‌فروشی‌تون هم اساسی کساد شده:


آخوند نکونام امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد- ۴فروردین

با حدس و گمان راهپیمایی نمی‌آیند با حدس و گمان مسجد نمیروند با حدس و گمان نماز جماعت را ترک می‌کنند با حدس و گمان نماز جمعه را ترک می‌کنند با حدس و گمان وحدت جامعه را بهم می‌زنند با حدس و گمان تفرقه ایجاد می‌کنند با حدس و گمان مردم را نسبت به ولایت فقیه بدبین می‌کنند.

موشکاف: ددی دی دی حدس و گمان کجا بود؟ بدبینی چیه؟ کار از این حرفا گذشته... مردم کف خیابون با صدای بلند میگن مرگ بر خامنه... به شعارشون هم کاملاً مطمئنن. به ولایت فقیه هم بدبین نیستن! میخوان رپتو پتوش کنن. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۶فروردین ـ توپوزی دلاوران سیستان و بلوچستان به عظما در سال نو
پاسدار حسن کرمی: ظرفیت خودمان را در سال ۱۴۰۲ باید به دو برابر وضع موجود افزایش بدهیم
لطفا به اشتراک بگذارید: