کامنت ـ حل مشکلات نظام با پایتون

حل مشکلات نظام با پایتون ـ کامنت

از ویژگیهای نظام ولایت فقیه ستیز و دشمنی‌اش با علم و دانش بشر در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است اما تا دلشان بخواهد در زمینه بمب و موشک و پهپاد سرمایه‌گذاری نموده و به‌عنوان بانکدار مرکزی تروریسم شهرت جهانی پیدا کرده‌اند. حالا در جلسه‌ای که یکی از نخبه‌های علمی همین رژیم در حضور متخصص قتل‌عام زندانیان سیاسی (آخوند رئیسی) درباره «پایتون» که یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره است، داد سخن سرداده که خیر! این یک زبان شبکه جهانی است (؟!) که می‌تواند نه تنها سرطان را بلکه همه معضلات عالم را پیش‌بینی کند... هنوز کلام این نخبه دست پروده خامنه‌ای از دهانش کامل خارج نشده بود که دستمایه سرگرمی بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و هشتگ «پایتون» داغ شد؛ به‌طوری که رسانه‌های رژیم آخوندی از شرم نالیدند که: «طرح این‌گونه اظهارات در جایگاه استادی که با درجه بالای علمی معرفی می‌شود، در حضور بالاترین مقام اجرایی کشور و باقی وزرای دولت باید جای نگرانی بسیاری باشد... و باعث بی‌اعتباری مراجع رسمی کشور شده است» (ایسنا۲۴فروردین۱۴۰۲)

از حق نگذریم یک حرف درست هم زد و آن سرطانی شدن پیکر این نظام فرتوت است. سرطانی که به آخر خط رسیده و دیگر امیدی به بهبودی آن نیست. دلیل روشن آن حرفهای رئیسی در شب قدر است که گفت: «به آخر خط نرسیده‌ایم و هر وقت ماهی را از آب بگیرید تازه است (!) و هیچ‌کس حق ندارد ناامید شود. هیچ‌کس حق ندارد بگوید به بن‌بست رسیده‌ام» البته تنها رئیسی نیست که سراغ ماهیگیری از آب زهر آلود رفته است. بقیه کارگزاران این رژیم هم در این وادی سیر می‌کنند. نمونه ساخت مسکن به تعداد یک میلیون در سال یکی از همان حرفهای نخبه‌های بی‌سواد این نظام است.

حال که دولت وارد دومین سال مثلا اداره کشور شده است طرح مسکن‌سازی‌اش مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. رئیسی در جلسه‌ای به‌همین منظور به «برخی مسئولان کم‌کار هشدار داد که توبیخ می‌شوند»! و معلوم شد ۲۰ بانک که موظف به ارائه تسهیلات هزاران میلیارد تومانی بوده‌اند، «آمار عملکرد خود را در این زمینه ارایه نکرده‌اند»! و باز معلوم شد که «رکود بازار مسکن و ساخت و ساز نسبت به اوایل دهه۱۳۹۰ کاهش یافته است. نوسانات نرخ مصالح ساختمانی، نبود چشم‌انداز روشن از بازده سرمایه در بازار مسکن، کاهش توان خرید متقاضیان مصرفی و کاهش معاملات از جمله مشکلات دیگر ساخت و ساز است»

مطالب مرتبط

کامنت ـ جوک جدید سال از زرافه نظام امیرعبداللهیان

سرطان رژیم آخوندی در جان میهن

لطفا به اشتراک بگذارید: