که گور خود کنی به دست خود: ۸۱ اعدام از ابتدای اردیبهشت

۸۱ اعدام از ابتدای اردیبهشت ـ : که گور خود کنی به دست خود ـ  ۲۵اردیبهشت۱۴۰۲

دژخیمان خامنه‌ای در ادامه موج اعدامها، روز یکشنبه ۲۴اردیبهشت دو زندانی به‌نام‌های سعید ارجمندی ۲۲ساله و کیومرث منبری را در زندان مرکزی سنندج و روز شنبه ۲۳اردیبهشت، ۶زندانی را در زندان کرمان حلق‌آویز کردند.

روز جمعه ۲۲اردیبهشت یک هموطن بلوچ به‌نام حسین ریگی ۲۳ساله را در زندان وکیل‌آباد مشهد، روز چهارشنبه۲۰ اردیبهشت یک زندانی به‌نام صابر پیامیان را در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه و دو زندانی را در زندان اراک بدار آویختند.

در یک جنایت وحشیانه دیگر یک هموطن کرد ۳۱ساله به‌نام سامان درویشی، دوشنبه ۱۸اردیبهشت در زندان تهران بزرگ، بر اثر ضرب و شتم و شکنجه دژخیمان، جان باخت.

به این ترتیب شمار زندانیان اعدام شده از ابتدای اردیبهشت تاکنون دست کم به ۸۱زندانی بالغ می‌شود. در همین حال انتقال زندانیان محکوم به اعدام به سلول‌های انفرادی نیز ادامه دارد. ۱۸زندانی محکوم به اعدام در زندانهای دستگرد و دولت آباد اصفهان از جمله ۶زن در معرض اجرای این حکم جنایتکارانه قرار دارند. روز شنبه ۲۴اردیبهشت نیز ۳زندانی در زندان خرم‌آباد برای اعدام به سلول انفرادی منتقل شدند. آخوند دژخیم صادق رحیمی معاون قضاییه جلادان روز پنجشنبه خواستار تسریع در اجرای احکام جنایتکارانه شد و گفت: «فاصله زمانی وقوع جنایت تا صدور و اجرای حکم باید کاهش یابد»

مطالب مرتبط

تلاش مذبوحانه حکومت آخوندی برای بدنام کردن حبیب خبیری کاپیتان تیم ملی

۸ اعدام جنایتکارانه در شنبه و یکشنبه در سنندج و کرمان، ۸۱ اعدام از ابتدای اردیبهشت
لطفا به اشتراک بگذارید: