موشکاف ۱۹خرداد۹۹ - اینایی که سرشون تو اصطبل مجلس، همش هشدار میدن

اینایی که سرشون تو اصطبل مجلس، همش هشدار میدن – موشکاف ۱۹خرداد ۹۹


موشکاف: سین و لام و الف و میم یعنی سلام! هاهاهاها. خوب و خوشین رفقا؟‌ دماغتون چاقه؟ هاهاهاها.


خدمتتون عرض کنم که این روزا نظام ولایت عجین شده با هشدار و انذار.


 خصوصا اینایی که تازه سرشونو کردن تو اصطبل مجلس داغن و همش هشدار میدن. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین،


لذا باید باید این هشدار را جدی بگیریم که اگر با سهل‌انگاری دولت مشکلات سر جای خود باقی بماند


و مجلس هم هیچ اقدام قاطعی نکند؛ مردم پراید ۹۰ میلیونی و دلار ۲۰ هزار تومانی را هم از چشم دولت دیده و هم از چشم مجلس و این بار دیگر نه به چپ!! اعتماد می‌کنند نه به راست!! نه به مجلس نه به دولت.
موشکاف: هاهاهاها. یارو چه توهمی داره! آخه گاگول! همین حالاشم مردم به هیچ کدومتون اعتماد ندارن که هیچ، خودتون و جد و آبادتونو مورد عنایت خاص قرار میدن. هاهاهاها. مگه نشنیدی؟ اصلاح طلب، اصول گرا! دیگه تمومه ماجرا! هاهاهاها. البته علتش رو هم این یکی گاگول گفته. هاهاهاها.


جسارت فوق‌العاده برخی مدیران در ارتکاب فسادهای کلان و نیز مصونیت آهنین آنان در برابر رسیدگی ها عامل بسیاری از رنج های بغرنج مردم است
موشکاف:‌ هاهاهاها. نمردیم و تعریف جسارت تو نظام آخوندی رو هم فهمیدیم. هاهاهاها. البته کارگزاران نظام حق دارن اینطوری باشن، آخه الگوی خوبی دارن، خود عظما چنان جسورانه مشغول فساده و در برابر فسادش مصونیت داره که نگو و نپرس. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین با این دزدی و فساد اقتصاد نظام تو چه نقطه ایه. هاهاهاها.


: شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد در دولت محمود احمدی نژاد که اکنون به عضویت مجلس یازدهم درآمده در مصاحبه با "تسنیم" اقتصاد ایران را زمینگیر، مردم را فقیرتر از پیش، نظام آماری کشور را مخدوش و بی اساس، کسری بودجه را


مطالب مرتبط


موشکاف۱۸خرداد- شیخ فری مقر اومده که نظام ولایت در مقابل کرونا بیچاره‌اس


قالیباف کیست؟!


 
لطفا به اشتراک بگذارید: