موشکاف 24 خرداد موشکاف

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=WCY2VuKLJ6k[/embed]


موشکاف:‌ سلام! عظما اومد فیگور امام دجالشو بگیره و به کارگزاران نظام بگه «بگو مگوها» در مورد انتخاباتو بذارین کنار

هاهاها اما وسط صحبت یاد حرف روز قبل  شیخ فری افتاد که گفته بود: « در انتخابات 29 اردیبهشت انتخاب میان دو نوع تفکر بود ‏و مردم یک تفکر را ترجیح دادند« نتونست طاقت بیاره و خودشم رفت تو فاز بگو مگو. هاهاها.

تلویزیون رژیم 22خرداد: حضرت آیت الله دوقطبی شدن کشور و دو دستگی مردم را تجربه یی خطرناک دانستند و افزودند در سال 59 رئیس جمهور وقت جامعه را دو قطبی و مردم را به دو دسته مخالف و موافق تقسیم کرد که نباید این تجربه تکرار شود.

موشکاف:‌ هاهاهاها. ۳۷ سال پیش. اون موقعی که مجاهدین اولین رییس جمهور نظامو بر زدن و بردن. هاهاها. حالا دل عظما شور چنین شرایطی رو میزنه. هاهاها. تو مایة شوره یا دشتستونیه، هر چی که می زنه خیلی غمگینه. سوز خاصی داره.

تلویزیون رژیم 22خرداد : رهبر انقلاب اسلامی فاصله گذاری واضح با دشمن را زمینه ساز وحدت ملی دانستند و افزودند مسولان باید با دشمنان خارجی و عوامل داخلی او فاصله گذاری جدی کنند. ایشان با یادآوری تجربه تلخ سال 88 گفتند در آن حوادث عده ای در خیابان ها به صراحت علیه اساس انقلاب و باورهای دینی شعار دادند. و چون با آنها مرز بندی و فاصله گذاری نشد مشکلات ادامه یافت.

موشکاف:‌ بعله بازم سوز و گداز از قیام ۸۸ و ادامه‌ اش. اما مشکلات عظما که یکی دو تا نیست که با یه نرمش و چرخش بتونه حل کنه. اون یه بارم که به قول خودش سر اتمی نرمش قهرمانانه انجام داد حالا کمرش گرفته. هاهاها. ببینین خودش چی میگه.

تلویزیون رژیم 22خرداد  :‌ ایشان با اشاره به اقدامات وقیحانه آمریکایی ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران در افزایش تحریم ها و کوبیدن بیش از پیش بر طبل دشمنی افزودند در مقابل این دشمنی ها باید فضای جدیدی از همکاری کار و تلاش برای رسیدن به هدف مشترک یعنی پیشرفت کشور و اعتلای جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

ایشان افزودند می توانستیم به دشمن اطمینان نکنیم اما در جاهایی به علت هایی مثلا برای گرفتن بهانه از دست آمریکایی ها کوتاه آمدیم که البته بهانه گرفته نشد و ضربه هم خوردیم.

موشکاف:‌ هاهاها. عظمای فلک زده اصلا به روی خودش نمیاره که برجام با امضای خودش بوده.هاهاها. اما صحنه رو داشتین؟! سر نمایش انتخابات از رئیسی کوتاه اومد چون خط فرمز قیام داشت اما الان به پر و پای شیخ فری می پیچه چون خط قرمز هژمونی خودش هم هست. کلا عظما وسط این دو تا فرمزی داره گیج میزنه. هاهاها. آخرشم سرگیجه می گیره و می افته. هاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: