موشکاف ۲۷ خرداد -عظما زیر فشار تحریم ها و سقوط نظام در سیاه چاله

موشکاف 27 خرداد


موشکاف:‌  سلام! نظام ولایت یه توک پا خورده و افتاده. کجا؟  تو سیاه چاله! هاهاهاها. اونم چه سیاه چاله ای! سیاه چالة‌تحریم!هاهاها. البته این اسمیه که خودشون روش گذاشتن، بعضیا هم گفتن مادر تحریم ها! هاهاها. حال و روز عظما رو ببینین که مادر تحریم ها باباشو درآورده. هاهاها.تلویزیون رژیم- 25خرداد سنای امریکا طرح تحریمهای جدید ضد ایران و تدوین و منسجم کردن تحریمهای کنونی ضد این کشور را تصویب کرد 

نجف زاده: ... الان 98 رای موافق به تحریمهای جدید علیه ایران دادند

برخی از این تحریمها پیچیده‌تر از تحریمهای قبل از برجام هستن.

همچنین برای اینکه بدانید که چه نسبتی به برجام خواهند داشت باید ارجاع بدیم به سخنان باک کورکر رهبر اکثریت سنا که گفته نیازی نیست که ما از برجام خارج بشیم مثل توافق آب و هوای پاریس؛ کافیه به اون بی اعتنا باشیم. ...و البته یک الحاقیه محرمانه هم داره که اون از نگاه کارشناسان در اینجا مهمتر از متن خود این تحریمها هست و ایران را کشوری فوق العاده خطرناکی معرفی کرده.

موشکاف:‌ هاهاهاها. تحریمای پیچیده تر! بی اعتنایی به برجام! و از همه جالب تر الحاقیة محرمانه! هاهاها. ببینین چی توش بوده که نتونستن مثل باقی تحریما علنیش کنن. عظما یه روزی واسه اینکه برجامو از چنگ شیخ فری درآره میگفت خودم شروع کردم، هاهاها. الان باید بگه خودم کردم که لعنت بر خودم باد. هاهاها. حالا بیابرو تو سیاه چاله!

سایت حکومتی دولت بهار- 24 خرداد اما خاصیت سیاه‌چالگی این قانون به کدام بخش برمی‌گردد؟

بخش 5 این قانون به وضع تحریم‌های جدید علیه سپاه پاسداران مربوط است... آنچه که سبب می‌شود به این قانون لقب «سیاه‌چاله تحریم» بدهیم، این است که طبق دستور اجرایی 13224 هر آنکس که به یک سازمان شناسایی شده ذیل این دستور اجرایی، خدماتی ارایه دهد آن فرد یا نهاد خودش نیز در لیست تحریمی آمریکا یا همان SDN قرار می‌گیرد. یعنی دیگر خبری از یک تنبیه موقتی نیست، بلکه آن شخص یا نهاد به طور کامل در لیست تحریمی قرار می‌گیرد. شما تصور کنید تمام بخش‌های دولتی و غیردولتی که با سپاه پاسداران روابط همکاری دارند پتانسیل لازم برای قرار گرفتن در لیست تحریمی آمریکا را دارند. ....می‌توان پیش‌بینی قرار گرفتن چند هزار فرد و نهاد در لیست تحریمی SDN را متصور دانست.

موشکاف:‌ هاهاها! عظما حالت چطوره! احوالت چطوره! مثل اینکه گاوت زائیده! هاهاها. برو تو سیاه چاله ببین چه خبره!‌هاهاها. اونجا هم واسه خودت جا هست هم واسه شهرای موشکی زیرزمینی سپاه! برین اونجا صفا کنین. خواننده های زیرزمینی تونم با خودتون ببرین که سرگرم باشین. هاهاهاها.


[embed]https://www.youtube.com/watch?v=0v7IhLt3sN4[/embed]
لطفا به اشتراک بگذارید: