موشکاف ۲۸ خرداد بگو مگوهای باندهای هر دو جناح بر سر بلای برجام در نظام

موشکاف 28 خرداد



موشکاف: سلام! یکی می گفت جناب موشکاف میدونی چرا آخوندا عمامه میذارن سرشون؟ گفتم: مشتاق شنیدن دلیل شمام. گفت بخاطر اینکه وقتی عمامه سرشونه نه کسی می تونه سرشون کلاه بذاره نه میتونه کلاهشونو برداره. گفتم راس میگی اما اگه کلاه گشاد باشه سرشون میره. هاهاها. می گی نه، از شربتمداری بپرس.

 پاسدار شریعتمداری - 26خرداد:  برجام کلاه گشادی بود که در برنامه هسته‌ای، سر نظام گذاشتند. در برجام  همه امتیازها‌ی نقد را از ما گرفتند و چند وعده نسیه به ما دادند. وعده های نسیه را نیز یکی پس از دیگری دبه کردند، آمریکایی‌ها به وعده های نسیه‌ای که داده بودند عمل نکردند، در حقیقت باید گفت که اگر آنها برجام را پاره کردند ما باید آن را آتش بزنیم.

موشکاف:‌ هاهاها ملاحظه فرمودین؟! اینجاس که میگن سیلی نقد به از حلوای نسیه. هاهاها. عظمای فلک زده! به نظرم برو طبق معمول با یه سیلی نقد صورتتو یه ذره سرخ کن! هاهاها. به قول شیخ فری اون منقل تم که به پاست، ببین میتونی برجامو بندازی توش؟. هاهاها.

جواد لاریجانی - 26 خرداد: « دولت باید از همین آغاز کار، خیال اروپائی‌ها را راحت کند: اگر هر یک از کشورهای " ۱ + ۵ " و بخصوص آمریکا از مدار تعهدات برجام خارج شود، جمهوری اسلامی هم خود را متعهد به رعایت هیچ یک از بندهای برجام نخواهد دانست و استراتژی‌های توسعه خویش را بدون توجه به برجام و با نظارت‌های حداقلی NPT پیش خواهد برد. امروز زمان مناسبی است که دوستان ما قاعده "همه یا هیچ" را در این وضعیت با قاطعیت اعلام کنند: همه یا هیچ؛ این را آمریکائی‌ها و اروپائی‌ها – توأماً- باید بفهمند؛ و ضمنا بدانند که حتماکشور ما با شرایط جدید کنار می‌آید، لیکن توانمندی هسته‌ای خود را با حداقل محدودیت بازسازی می‌کند

 

موشکاف:‌ هاهاها. یارو گفت مگه نشنیدی چی گفتم؟ طرف هم یه کتک مفصل به یارو زد و نقش زمینش کرد. از رو زمین رو کرد به طرف و گفت از این به بعد اگه حرفمو گوش نکنی همین داستانه. هاهاها. اینم داستان خط و نشون کشیدنای نظام ولایت. حالا ببینین اون باندیا چی میگن.

روزنامه حکومتی جهان صنعت- 27 خرداد : آرامش بزرگترین پاسخ به آمریکایی ها :  راهبردنویسان کاخ سفید به این نتیجه رسیده‌اند که به جای برهم زدن و پاره کردن این سند همکاری، می‌توان سختگیری‌ها علیه ایران را در جوانب دیگر دنبال کرد تا در نهایت ایران به ارتکاب عملی ناسنجیده و هیجانی سوق داده شود. در آن صورت می‌توان از این رفتار هیجانی بهره‌برداری و همکاری با برجام را متوقف یا نابود کرد

موشکاف:‌ هاهاهاها. نظام ولایت مثل حیوان نجیب تو باطلاق گیر کرده. دست و پا بزنه و ورجه وورجه کنه، مطابق ادعای شربتمداری، یا بی سر و صدا وایسه به توصیة رسانه های شیخ فری، یه نتیجه داره. فرو میره تو باطلاق. دوجورش یه جوره، حالا یه جورش زودتر، یه جورش دیرتر. دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره. هاهاهاها. زت زیاد.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=6fDvTRo2i9A[/embed]
لطفا به اشتراک بگذارید: