برجام در اغما

موشکاف ۲۹ خرداد . برجام در اغما
موشکاف:‌ سلام! به نظرتون دو ساله میشه یا نه؟! می پرسین کیو میگم؟...بهتره بگین چیو میگی؟ هاهاها چون برجام نظامو میگم. هنوز این دست پروردة شیخ فری دو ساله نشده که دارن آگهی فوتشو صادر می کنن. هاهاها.
(تلویزیون رژیم 28 خرداد): در حالی که یک ماه دیگر تا دوسالگی قرار داد برجام بین ایران و 5+1 باقیمانده رئیس جمهور آمریکا آنرا به طور کلی زیر سوال برد... او در حالی پیشنهاد بازنگری برجام را مطرح کرد که یک روز قبل مجلس سنای آمریکا با تصویب طرح جامع تحریمهای ایران به ترامپ و همکارانش چراغ سبز نشان داده بود. طرحی که به قول کارشناسان تبعات جهانی در پی خواهد داشت.
موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. درسته این کار تبعات جهانی داره. چون منابع اقتصادی پدرخواندة تروریسم جهان رو هدف قرار میده. هاهاها.
(تلویزیون رژیم 27 خرداد): نقوی حسینی: قانون موسوم به اس 722 زمینه ساز انواع تحریمهای مختلفه. مطابق گزارشهایی که طبق این تحریمها باید تهیه بشه هر کدام از این گزارشها می تونه منشا یک تحریم جدید علیه جمهوری اسلامی ایران باشه. در عین حال که به رئیس جمهور اجازه می ده با دستورات اجرایی تحریمات جدید علیه ایران اعمال بکنه. بدون اینکه نیاز به مصوبه قانونی داشته باشه. بنابراین این قانون مادر برای موج جدید تحریمها علیه جمهوری اسلامی است. ....اما این مصوبه یعنی زبان طرف مقابل با ما زبان تهدید و تحریم و محرومیت و فشار است.موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله بخاطر همین بهش میگن مادر تحریمها. همش واسه نظام تحریم میاره. عظما! تا منقلت به پاست بعد از برجام این تحریما رم بریز توش ببین شاید واست یه فرصتی چیزی درست بشه. هاهاها.تازه! شنفتم مجلست میخواد یه کاری بکنه، چه غلطا! هاهاها.
روزنامه حکومتی آرمان - 28 خرداد « طرح مقابله با آمریکا اقدام اشتباه و خطرناکی است، زیرا ممکن است آمریکا را برای اعمال تحریم‌های بیشتر و سنگین‌تر تحریک کند. بنابراین نباید گزک به دست آمریکا داد و دست به اقداماتی زد که این اقدامات اجازه تحرکات بیشتر به آمریکا را بدهد، در نتیجه اتحادیه اروپا نیز با آمریکا همراه شود و تحریم‌های سنگین‌تری مانند تحریم نفتی علیه ایران اعمال شود. به همین دلیل طرح مقابله با آمریکا کاملا زیان‌آور است».
موشکاف:‌ هاهاها. بعله. اقتصاد رو هواس. تا حالا عظما از اقتصاد مقاومتی دم میزد اما حالا بعد این تحریما به قول این متخصصین الکترونیک باید مقاومتو از مدار خارج کنه، بره سراغ اقتصاد ترانزیستوری. هاهاها. یه چیزی تو مایه های رادیو ترانزیستوری. هاهاها. اینم از حال و روز اقتصادی نظام. فعلاً خدانگهدار
لطفا به اشتراک بگذارید: