موشکاف ۱۴تیر هر روز شقه و شکاف تو راس نظام بیشتر میشه

موشکاف 14تیر و شکاف درونی آخوندها


موشکاف:‌ سلام! یه زمانی می گفتم بین سران نظام ولایت شکاف افتاده بعد میگفتم این شکاف عمیق تر شده هاهاهاها. حالا موندم چی بگم؟ آخه هر روز شقه و شکاف تو راس نظام بیشتر میشه. اینکه دیگه شکاف نیست دره اس. هاهاهاها. ببینین سر این مترسک حقوق شهروندی که شیخ فری علم کرده بود چی گفته:‌


تلویزیون رژیم – 12تیر:‌حضرت آیت الله خامنه ای نگاه تحولی و جهادی در برنامه ریزی ها و اقدامات در قوه قضاییه را ضروری خواندند و با اشاره به جایگاه بالای قانونی این قوه و تاثیر گذاری آن بر دوقوه دیگر و در مسائل عمومی کشور گفتند در قانون اساسی تصریح شده است که نظارت بر حسن اجرای قوانین و نظارت بر حسن اجرای امور بر عهده قوه قضاییه است و دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی کل کشور به عنوان دو بازوی اصلی این قوه مسولیت این دو وظیفه مهم را بر عهده دارند.


.... «این قوه باید پرچمدار این موضوعات باشد و با مخالفان و معارضان حقوق عمومی در هر جایگاهی، مقابله کند».


موشکاف:‌ هاهاهاها. عظما یه مشت حوالة شیخ فری کرد. هاهاها. البته شیخ فری هم رسید دریافت مشتو داد. چطوری؟‌ با حربة‌ برجام منطقه ای! هاهاها. عظما نوش جونت!


تلویزیون رژیم روحانی: من قبلا هم در یک بحث دیگر گفته ام بحث در اینکه کدام کشور در منطقه ما قوی‌تر باشد، باید کنار گذاشته شود قوی‌ترین کشور در منطقه نباید به عنوان هدف اول دنبال شود، منطقه قوی‌تر باید مدنظر ما باشد


موشکاف:‌ این حرف شیخ فری مثل آبی بود که ریخته باشن تو لونة مورچه ها!‌هاهاها. جک وجونورای نظام زدن بیرون که ای داد! ای فغان! ریش عظما رو دارن دود میدن! هاهاهاها.


کیهان خامنه ای- 13 تیر چه کسی از ایران ضعیف سود می‌برد؟


آقای روحانی! چرا اصرار دارید قدرت اول منطقه نباشیم؟! رئیس جمهور در اظهار‌نظری عجیب گفت؛ قوی‌ترین کشور در منطقه، نباید به عنوان هدف اول دنبال شود!


(وی) در ابتدای این اظهارات خود با بیان این جمله که «بنده قبلا هم در بحث دیگری گفته‌ام...‌» در واقع از طرح «منطقه‌یی قوی به جای قدرت منطقه‌‌یی» به عنوان زیر‌ساخت راهبرد منطقه‌ای خود که قبلا از آن با عنوان برجام منطقه‌ای و با کلید‌واژه برجام یک و دو ... یاد می‌کرد رونمایی کرده است‌.


موشکاف: هاهاهاها. برجام یک و دو و الی غیر ذلک. همونی که عظما گفت یعنی تنزل بی پایان! هاهاها. یا بهتره بگم پله پله تا ملاقات عزرائیل. هاهاهاها. این باندیا خوب اینو می فهمن. بخاطر همینه که هیستریک شدن.


سایت حکومتی انتخاب- 13تیر : پاسدار قاسم سلیمانی: نباید تداعی حرف‌های دوره‌های گذشته را کرد / .../ اگر کلامی در کشور برخلاف منویات رهبری گفته شود و اعتراضی صورت نگیرد در گناه آن سهیم هستیم. اگر ایران را به یک کشتی تشبیه کنیم، ناخدای این کشتی مقام معظم رهبری است که بدون این رهبری این کشتی به ساحل نمی‌رسد و این اصلاً بحث قانون نیست، بلکه بحث بقا و عزت این کشور است.


موشکاف:‌ غر و لند که چه عرض کنم جیغ و ویغ کارگزاران نظام سر این حرف شیخ فری اونقده زیاده که فرصت نیست همه شو واستون بگم. فقطه به همین نکتة موشکافانه بسنده می کنم که بعله! این قصه سر دراز دارد. شقه و شکاف تو راس نظام مثل نیش قیچی خیاط باشیه که پارچه رو تا ته جر میده. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: