موشکاف ۳تیر شلیک آتش به اختیار شیخ فری به باند ولایت

موشکاف ۳ تیر. دعوای خامنه‌ای و روحانی
موشکاف:‌ سلام! عظما اومد به صحنه و به بسیجیای وارفته اش آتش به اختیار داد. شیخ فری هم دید هوا پسه و کرسیش داره میلرزه این حرفو به خودش گرفت و الانه گذاشته رو رگبار و همینطور شلیک می کنه. هاهاها. به کی؟‌ به باند مقابلش که باند ولایت باشه. هاهاها.
آخوند روحانی-۳۰تیر در نهایت امام میگه یک مجتهد عادل که اعضای خبرگانی که منتخب مردم هستند به او رای بدن که او معناش اینه که رای مردم پشت سر اون ولی هست. اون میشه ولی منتخب اصلا کلمه منتخب داره امام.
موشکاف:‌ هاهاهاها. این سخنرانیش واسه آخونداس. به بهانة افطار جمعشون کرده که طرح قبضه کردن بیشتر قدرتو بره. هاهاها. قبلنا یه حاجی خاطره بود و خاطرات امامشو تعریف می کرد حالا این یکی رفته تو نامه های امام. هاهاها.
روحانی: «اینکه در جامعه بین ما شکاف و فاصله ایجاد می شود، به خاطر کم تحملی است.برخی از ما دلمان می خواهد همه افراد طوری فکر کند که ما دنبال آن فکر هستیم، در حالی که فرهنگ دین مبین ما این نیست.خداوند به پیامبرش هم می گوید تو وکیل نیستی که بخواهی بالای سر مردم باشی و به آنها امر و نهی کنی، بلکه موظف هستی راه هدایت را به مردم نشان بدهی تا هر کس خواست آن راه را برگزیند. اما برخی از ما فکر می کنیم که بالاسر مردم فرمان می دهیم و مردم مجری فرمان هستند. پیامبر و امامان خودشان هم اینچنین نبودند».
موشکاف:‌ هاهاهاها. شیخ فری کوتاه بیا! این حرفا چیه میزنی؟ مگه خودت اند همین کارا نبودی، کیه که افتخار میکنه حجاب اجباری رو اولین بار اجرا کرد؟. حالا میگه «برخی از ما» و «بالای سر مردم» و «امر و نهی» و... به کی داری طعنه میزنی؟ هاهاها. چی شده؟‌ باز دم درآوردی؟... هاهاها
روحانی: ابلاغ سیاست های اصل 44 برای این بود که اقتصاد به مردم واگذار شود و دولت از اقتصاد دست بکشد، اما ما چه کار کردیم؟ بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی تفنگ بود که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم، این اقتصاد و خصوصی سازی نیست....از آن دولتی که تفنگ نداشت می ترسیدند چه برسد به اینکه اقتصاد را به دولتی دادیم که هم تفنگ دارد و هم رسانه را در اختیار دارد و همه چیزی دارد و کسی جرأت ندارد با آنها رقابت کند.
موشکاف:‌ هاهاهاها. دولت با تفنگ! هاهاها. نکنه سپاه پاسدارانو میگه. بعله! هاهاها. عظما به اسم خصوصی سازی اقتصاد مملکتو داده دست اونا و شیخ فری هم سهمشو میخواد. هاهاها.
موشکاف: پس ملاحظه فرمودین که شیخ فری چارپایة عظما رو گرفته همینطوری می لرزونه. اما چرا؟ مگه نمی دونه اگه اون بیفته خودشم میفته؟ بعله که می دونه، اما میخواد دست ولی فقیه بند کرسی خودش باشه که نتونه چاپایة شیخ فریو بیشتر بلرزونه. هاهاها. دعوا سر لحاف ملاست. هاهاها. از این دعوا ها بیش باد.


لطفا به اشتراک بگذارید: