موشکاف۴ تیر. شتر آتش به اختیار خونه به خونه داره میره تا کی برسه در خونه خود عظما؟

موشکاف۴ تیر. شتر آتش به اختیار خونه به خونه داره میره تا کی برسه در خونة خود عظما؟!
موشکاف:‌ سلام! یه روزایی واسه نظام نون داشت، مثلا این روز قدسی که خمینی دجالانه ساختش واسش نون سنگک داشت. هاهاها. اما حالا نونش رفته و سنگش مونده واسه عظما. اونم چه سنگی! سنگ شقه و شکاف. هاهاها. ملاحظه بفرمایین که تو روز قدسش چه بلایی سر رئیس جمهور نظامش میارن.
موشکاف:‌ توی تلویزیون حکومتی دارن میگن مرگ بر آخوند آمریکایی و مرگ بر دروغ گو! هاهاهاها. حتما التفات دارین که این عوامل اصلا سازمانیافته نبودنا! هاهاها. این آدما بطور کاملا اتفاقی و به قول کارگزاران نظام «خودسرانه» در زمان مصاحبة‌شیخ فری این شعارا رو دادن. هاهاها.
عصر اقتصاد – ۳تیر «چطور می‌شود در روزی که نه ملی که بین‌المللی است... عده‌ای در مرکز تهران، علیه رییس جمهوری... که رهبری تنفیذش کرده‌اند، شعار می‌دهند و اهانت می‌کنند؟... طائفه عنود دلواپس تا چه اندازه فاقد شعور و خالی از قدرت تحلیل و بی‌بصیرت هستند که نمی‌فهمند تبدیل روز جهانی قدس از تظاهرات... به محل فحاشی به رییس جمهوری، رویایی است که صهیونیست‌ها حتی در خواب هم نمی‌دیدند...».
موشکاف:‌ هاهاها بهشون میگه بی شعور. اینم از وحدت آخوندی. هاهاها. البته خود باند شیخ فری هم اینو دست گرفته. ببینین چی چی گفتن. هاهاها
سایت حکومتی تدبیر- 2 تیر رقابت به سبک اصولگرایان منافق، دروغگو، اخوند آمریکایی، سازشکار، فتنه گر،بنی صدر روحانی پیوندتان مبارک،بخشی از شعارهایی بود که در روز قدس بر علیه رییس جمهور،معاون اول رییس جمهور و نایب رییس مجلس توسط عده ای سر داده شد... به هر روی اصولگرایان می دانند که شاید مباحث مرتبط به رهبری در چند سال اخیر مطرح شود و انها می خواهند گربه را دم در حجله به شرایط پیش رو اگاه کنند.
موشکاف:‌ هاهاهاها. از همین حالا پیش فرض گرفتن که عظما چن وقت دیگه سقط میشه. هاهاها. بگین ایشالا. اما خود باند عظما بی رو دروایستی همینا رو تأیید کرده.
هفته نامه حکومتی 9دی: 2تیرماه توهم مشروعیت:‌ چند شب پیش جناب روحانی بحث عمیق دین شناسانه و حقوقی دیگری را مطرح کرد به نام مشروعیت. او استدلال کرد که مشروعیت از منظر دین مال کسی است که رای اکثریت داشته باشد. ..روحانی میخواهد دو مساله را در ذهنها جا بیندازد اول اینکه به رهبری بگوید رای من از تو بیشتر است و تو مشروعیتت زیر سوال است. این البته فایده چندانی برای او ندارد. صرفا پاسخی به صراحتهای رهبری است. اما مساله مهمتر این است که ظاهرا او هم برای بعد از رهبری خواب هایی دیده.
موشکاف:‌ میگه واسه بعد رهبری خواب دیده! هاهاها. اما بیشتر به نظر میرسه که از ترس سقط شدن عظما و ولوله ای که تو نظام میفته خواب از سر کارگزاران نظام پریده. هاهاها. کلا نظام ولایت تو خواب و خیال به سر می بره. ببینین که باند شیخ فری چطوری میخواد شتره رو جلوی خونة‌ عظما بخوابونه.
سایت حکومتی وکیل ملت – 3 تیر: شتری که در راهپیمایی روز قدس جلوی خانه روحانی خوابید فردا جای دیگری می خوابد!؟ اگر امروز به آنها چراغ سبز نشان می دهند که رییس جمهور ... را وادار به ترک راهپیمایی می کنند،چه تضمینی وجود دارد که دامنه این بی ادبی ها و هتاکی ها به ساحت رهبر معظم انقلاب نرسد!...
موشکاف:‌ هاهاها. یعنی میگه یه عده بازم بطور کاملا خودسرانه میرن دم خونة عظما. هاهاها. شقه در رأس نظامو ملاحظه می فرمایین؟ وقتی بندة موشکاف می گفتم بعد انتخابات و بعد رفتن اوباما جون، خامنه تازه شروع دعواهاس منظورم همینا بود. هاهاها. بیشترشم در پیشه. هاهاها. یه باره دیدی شتره بجای اینکه دم خونة عظما بشینه رو خود عظما نشست. هاهاها.

لطفا به اشتراک بگذارید: