موشکاف ۷تیر-عظما افسار رو کشید اما مثل اینکه وحوشش اشتباه گرفتن

موشکاف 7 تیر. نظام مداحان و معرکه گیرها!
موشکاف:‌ سلام! عظما یه آتیش به اختیاری داد اما از ترس الو گرفتن عبا عمامه اش هنوز دو هفته نگذشته آبروی نداشته اش رو معامله کرد و دنده عقب گرفت. هاهاها. گفت آقا کار تمیز فرهنگی بکنین! هاهاها اما آتیشی که گر گرفته به همین سادگیا خاموش نمیشه. هاهاها.
غلامعلی رجایی مشاور رفسنجانی- 5تیر : معتقدم سناریو مستمرا در حال اجرای مخالفان دولت و شکست خوردگان بی‌جنبه انتخابات اخیر،عصبانی کردن روحانی است.ستاد نماز جمعه تهران باید پاسخگو باشد که چرا تریبون مهم نماز عید فطر تهران را که بصورت زنده از شبکه یک سیما هم پخش می شود مکرر در اختیار مخالفان بی انصاف و کم اطلاع دولت قرار می دهد تا درحضور رییس جمهور،وی را عملا هتک کنند؟
موشکاف:‌ هاهاها. خب اگه پشت سرش بد و بیراه میگفتن که بد بود. غیبت حساب میشد، گناه داشت هاهاها. همین جلو روش بگن خوبه. تا جون بگیره و یه کم سرحال شه. هاهاها
مصطفی معین وزیر اسبق علوم- 5 تیر: مداحان قدرت و سیاست" گروهی حزبی و سیاسی - سراسری و سازمان یافته - بدون مجوز قانونی - در پوشش مروجان دین و محبان اهل بیت - ولی در عمل: مداحان قدرت و دلواپسان دنیا و خشونت‌گرایان و هتاکان به مسئولان و خدمتگزاران مردم!؟».
موشکاف:‌ هاهاها. معین! بعد 38سال عجب کشفی کردیا! جناب وزیر علوم سابق! یادت رفته که خودتون از دست اندر کاران و راه اندازان همین چماقداران حزبی و سازمانیافته بودین هاهاهاها. بعله. حالا مثل این که دعواهای باندی مجبورشون کرده به بعضی از واقعیت ها که به نفعشون نیست مقر بیان. هاهاها.
: مصطفی تاجزاده معاون اسبق وزیرکشور- 5تیر : «هتاکان به رئیس جمهور عضو ستاد انتخاباتی کدام جناحند؟ چرا جلیلی، رئیسی و قالیباف اقدام شرم آور فحاشان را صریح و قاطع محکوم نمی‌کنند؟»
موشکاف:‌ هاهاها. عظما افسار رو کشید اما مثل اینکه وحوشش اشتباه گرفتن. هاهاها. بازم دارن همدیگه رو پاره می کنن. ملاحظه بفرمایین که باند خود عظما هم هنوز تو فاز آتیش به اختیارن.
خبرگزاری سپاه پاسداران – 5 تیر: مدعیان پوچ گوی، پوچ اندیش طلبکار. سخنان رهبری در زمانی است که جریانی اصرار بر حاکم کردن گفتمان مبتذل با ادبیات سیاسی خود بر کشور دارند. جایی که مقدسها در حال استخاره‌اند و احتمالا هم استخاره هایشان خوب در نمی آید، نوبت داش مشتی های انقلاب است که به یاری صاحب عاشورای زمان شتافته و همیشه آماده شهادت باشند.
موشکاف:‌ هاهاها. اینم حرف عظما رو خوب گرفته. عظما گفته بود آتیش به اختیار به معنای بی قانونی و فحاشی و طبلکار کردن مدعیان پوچ اندیش نیس. هاهاها. می گه فحاشی نکنین ولی خودش تو همون جمله فحش می ده و میگه مدعیان پوچ گوی پوچ اندیش. خب این طوری که به جای آب، بنزین روی آتیش می ریزه دیگه هاهاهاها.
روزنامه حکومتی جهان صنعت- 4 تیر(مقاله هر روز یک بحران علیه روحانی) : تمام اظهاراتی که این روزها درباره لزوم انسجام و اتحاد و گردهم آمدن همه زیر چتر اتحاد گفته می‌شود، بیشتر به تعارف شبیه است چراکه اصولگرایان که کرسی‌های مجلس، مجلس خبرگان، ریاست‌جمهوری و شورای شهر را یکی بعد از دیگری از دست داده‌اند، ... تمام توان خود را برای بازپس‌گرفتن این کرسی‌ها به کار گرفته‌اند
موشکاف:‌ هاهاها. عظما بازم مردده که از اینور بره یا اون ور. هاهاها. اگه افسارو نکشه و آتیش به اختیارو ادامه بده یه باره دیدی شعله ها تمام بیتشو سوزوند و درب داغون کرد. اگه افسارو بکشه یارو شیخ فری ترک تازی می کنه و به قدرت و چپاول عظما چنگ میندازه تا بریزه تو جیب خودش. هاهاها. مگه اینکه ملک الموت به دادش برسه و بیاد سراغ خودش یا نظامش هاهاها. ایشالا به همین زودیا. شب خوش.

لطفا به اشتراک بگذارید: