موشکاف ۲۱تیر- گام به گام آتیش جنگ باندی داره شعله های بزرگتری می‌کشه

موشکاف 21 تیر


 موشکاف:‌  سلام! بعضیا می گفتن بعد انتخابات نظام جنگ و دعوای باندی تموم میشه و هر کی میره سراغ کارش و به قول معروف آبا از آسیاب می افته. اما بندة موشکاف می گفتم که این تازه اول دعواست. هاهاها.


خبرگزاری حکومتی ایلنا- 19 تیر


مجید انصاری معاون حقوقی روحانی


کلام: معاون حقوقی رئیس جمهور می گوید: تعداد بسیار زیادی تخلفات رسانه‌ای، تخلفات برخی نیروهای نظامی، انتظامی، ائمه جمعه و جاهای مختلف در انتخابات وجود دارد که دولت بر اساس آنها شکایت کرد. وی درباره احضار برخی استانداران به دستگاه قضایی گفت: تعداد محدودی از استانداران، فرمانداران و بخشداران درباره مسائل انتخابات به دستگاه قضایی احضار شدند، دفاع و صحبت کردند، بعضی موارد منع تعقیب خورد و بعضی موارد نیز در دست رسیدگی است.


موشکاف:‌ هاههاها. اقر بخیر! از کجا اومدی؟‌ از پشت کوه؟! میدونی یه ۵۰ و اندی روز از انتخابات نظام گذشته یا نه؟! هاهاهاها. بعله. میدونه اما گام به گام آتیش جنگ باندی داره شعله های بزرگتری می کشه که هیزمش همیناس. اینم یه نمونة دیگه اش.


روزنامه حکومتی ایران-20 تیر


کلام: شکایت دولت از تخلفات انتخاباتی... آنچه برخی جریان‌های سیاسی را به زیر سؤال بردن سلامت انتخابات بعد از اعلام نتیجه آن امیدوار کرده بود، رویکردها و واکنش‌های نامزد شکست خورده بود. رئیسی در بیانیه انتخاباتی خود، بدون تبریک به روحانی، آورده بود «برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی و تخلفات آشکار در قبل و حین برگزاری انتخابات از لحظاتِ تلخ این انتخابات بود که آن را از مسیر قانون پیگیری خواهم کرد... تخلفات انتخاباتی برخی نهادها، موضوعی نیست که تنها پس از انتخابات مطرح شده باشد. در بحبوحه رقابت‌ها، روحانی به چند نمونه از این تخلفات اشاره کرد. از جمله گفت: «با اتوبوس مردم را جمع نکنید، در پادگان به آنها ناهار ندهید.او در این مناظره خطاب به رئیسی گفت: «از آنهایی که با اتوبوس از شهرها برایتان جمعیت می‌آورند، از آن نهادهای انقلابی و امنیتی که برای شما می‌آورند بپرس که پول آنها از کجا می‌آید؟ از پول بیت‌المال دارند انجام می‌دهند».


موشکاف:‌ هاهاهاها. شیخ فری! این یارو خبیثی که آستان قدس دستشه. خودت پول چلوکبابارو از کجای بیت المال کش رفتی! هاهاهاها. اما توصیه ام به آخوندای نظام اینه که وقتی میخوان دیس چلوکبابو رو سر هم خورد کنن ابتدا عمامه هاشونو بردارن که تأثیر گذاریش بیشتر باشه. هاهاهاها.


کیهان خامنه ای- 20 تیر


کلام: متهم ردیف اول تخلفات انتخاباتی طلبکار شد- شکایت دولت از ائمه جمعه و نهادهای نظامی و انتظامی


در حالی که بر اساس گزارشات متعدد منتشر شده و اظهارات مقامات ذیصلاح دولت متهم ردیف اول تخلفات انتخاباتی بوده و در این راستا شکایات متعددی تحویل مراجع قضایی شده است، عدم اطلاع‌رسانی درباره نتایج رسیدگی به این تخلفات دولت را طلبکار کرده و از ائمه جمعه، نهادهای نظامی و انتظامی شکایت کرد!


موشکاف:‌ هاهاها. اون مداح نظام می گفت ای نشسته صف اول، این یکی میگه متهم ردیف اول. هاهاها. این شیخ فری چقدر رتبة‌اول داره ها! به قول خودش تو امور امنیتی که اوله، تو دزدی و چپاول هم اوله البته اگه عظما نباشه. هاهاهاها. القصه اگه قضائیه نظام شکایت رسواکنندة نمایش انتخاباتو رو حاشا کنه، اینا می تونن مدرک رو کنن که اون وقت دعوا بالا میگیره، اگه قبول کنه، دادگاه و دستگیری از باند خودش. هاهاها. کلا اوضاع درامه. هاهاهاها. هر دو جورش برای ما یه جوره یعنی خوبه و باحال. بزن بزن که دارید خوب میزنید هاهاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: