موشکاف ۲۷تیر- خبر اومد که اخوی شیخ فریو گرفتن!

موشکاف 27 تیر یک زندان چند ساعته و اینهمه سر و صدا؟
موشکاف:‌ سلام! خبر اومد که اخوی شیخ فریو گرفتن! بعد ام تو بوق و کرنا کردن که دیدین تو نظام چقدر تفکیک قوا هست؟ دیدین سراغ دونه درشتا هم میرن؟ هاهاها. صد نار بده آش، به همین خیال باش! بابا جنگ باندیه. دست عظما از تو آستین این یارو آملی لاریجانی پیداست.
تلویزیون رژیم-25تیر: حسین فریدون شب گذشته بازداشت شد. سخنگوی قوه قضاییه در نشست هفتگی این خبر را رسانه یی کرد و گفت علت بازداشت تامین نشدن وثیقه مناسب بود. افکت اژه ای: دیروز بله یک قرار تامینی برای ایشون صادر شده، چون قرار تامین را ایشون تامین نکردند با وثیقه ایشون به زندان معرفی شده. و هربار که وثیقه خودشون تامین کنند طبیعی است که آزاد می شن و رسیدگی به پرونده ادامه داره. (ادامه صدای مجری) سخنگوی قوه قضاییه میگه این پرونده در خصوص مسائل مالی است. اما معوقات بانکی.
موشکاف:‌ هاهاها. بگذریم که یه روزم تو زندان دوام نیورد. از زندان رفت بیمارستان و از اون جام رفت منزل. اما به هرحال، حال شیخ فری رو گرفتن. حالا ببینیم مسیر این حال گیری، چطوری طی شد: از شعار دادن تو تظاهرات روز وحدت آفرین قدس شروع کرد بعد کشید به نوحه خونی و ای نشسته صف اول تو عید فطر، بعد سایة شیخ فری رو با تیر زدن. یعنی اخوی شون رو فرستادن زندون و جشن گرفتن هاهاهاها.
خبرگزاری سپاه پاسداران- 25تیر: به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه کنید: جناب آقای حسین فریدون برادر جناب آقای رئیس جمهور الان که دارم باهاتون صحبت می کنم بازداشت شدند. (صدای کف و سوت و خوشحالی)
موشکاف هاهاهاها. عجب جشنیه ها، بعدم ببینین با دستگیری اخوی، چه کمینی واسه شیخ فری گذاشتن.
مهدی محمدی مهره دلواپسان- 25تیر: : بازداشت فریدون؛ آزمونی بزرگ برای روحانی: بازداشت حسین فریدون آزمون بزرگی برای حسن روحانی است که معلوم شود آنچه از ضرورت پاسخگویی و دفاع از حقوق مردم و مبارزه با رانت و ویژه خواری گفته می شود، فقط مربوط به دیگران است یا احیانا به خود دولت و رییس جمهور هم ارتباطی پیدا می کند؟
موشکاف:‌ هاهاها. آزمون واسه شیخ فری. اما این شیخ فری که من میشناسم مارمولک تر از این حرفاس که دم به تله بده. دیدین که یه روزم دوام نیورد و با آزاد شدن موقتا کمینو سوراخ کرد. هاهاها. با این همه از دید دلواپسان، بازم بدهکاره و باید از قضاییه تشکرم بکنه.
خبرگزاری حکومتی میزان- 25تیر: عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: حتما روحانی قدردان دستگاه قضا هم خواهد بود که پیش از انتخابات امر دستگیری را به تاخیر انداخت تا روحانی در انتخابات دچار فشار یا افت رای نشود.
سایت حکومتی ایران آن لاین- 26 تیر: در جریان جشن تولد دیروز خبرگزاری فارس مجری مراسم خبر زندان رفتن فریدون را به عنوان یک سورپرایز مطرح کرد و حاضران در مهمانی که فعالان ستاد ابراهیم رئیسی بودند فیلم شادمانی خود از شنیدن این خبر را در سطح گسترده پخش کردند. اما بعد از صدور حکم آزادی وی توسط مراجع قضایی این رسانه واکنش طعنه آمیز نشان داد و نوشت: فریدون امشب بجای زندان به خانه می‌رود
موشکاف:‌ هاهاهاها. این فلک زده عظما با اون جسم ناقصش تو چه وضعیت درامیه. از یه طرف از ترس قیام نتونست یارو خبیثی رو بیاره و الانم که شیخ فری شده رییس جمهور نظام قیمت کله کردنش خیلی بیشتره اما از اون طرف این کارا رو میکنه که شیخ فری دور ورنداره. هاهاها. بزنین تو سر و کلة‌ هم که دارین خوب می زنین. این تازه روندای اوله. هاهاها شب همگی خوش

لطفا به اشتراک بگذارید: