موشکاف ۲۸تیر- حالا مونده نعش بی روح برجام و یه اتمی پنچر و عظمای فلک زده

موشکاف 28 تیر
موشکاف: سلام! دوستان. امروز می خواهم با یه چیستان شروع کنم. اون کدوم 2ساله یی یه که جسد بی روحش رو زمینه و صاب عزاها بالا سرش دو دسته شدن یه دسته شادی می کنن و یه دسته گریه و سه ماه سه ماه دفنشو عقب میندازن؟ چی؟ صدا نرسید. برجام. بله آفرین. درسه.
تلویزیون رژیم- 27تیر : دولت ترامپ پایبندی ایران به برجام را تایید کرد همزمان رسانه های آمریکا اعلام کردند دولت دونالد ترامپ در حال آماده کردن بسته تحریمی جدید علیه جمهوری اسلامی است. سخنگوی کاخ سفید گفت به زودی وزارت خارجه آمریکا بیانیه یی در مورد برجام و توافق هسته یی با ایران صادر می کند. پایگاه خبری وال استریت هم نوشت خزانه داری آمریکا تحریم هایی علیه ۷نهاد دولتی و ۵ فرد ایرانی وضع می کند.
موشکاف:‌ هاهاهاها. حالا هم عظما و شیخ فری که به خاطر تمدید برجام خوشحالن، به خاطر تحریمای باقیمونده و تحریمای جدید نالونن. جالبه که همة طرفها می گن که هم جسم برجام نقض شده هم روحش در رفته. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم- 27تیر وزیر خارجه کشورمان در نیویورک اول به دیدار دبیر کل سازمان ملل رفت. بسیار دیدار خوبی بود هم در مورد مسائل اجرایی برجام هم در مورد مسائل منطقه یی ، بحران خلیج فارس ..(ادامه از 01.39) :‌ از سوی دیگر از همان کاخ سفید خبر رسید آنها هفت نهاد دولتی و ۵فرد ایرانی را تحریم کردند. مک مستر مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت ایران روح و متن برجام را نقض کرده بررسی می کنیم و تکلیف برجام تا تابستان روشن می شود. و البته شاون اسپایسر سخنگوی کاخ سفید هم گفت ترامپ همچنان تاکید دارد توافق با ایران توافق بدی است. اگر آمریکا تصمیم بگیره از برجام خارج بشه یا اقدامات مشابهی را از اون جنس انجام بده که به معنی نقض اساسی برجام خواهد بود در اون زمان انتخابهای مشابهی برای ما هست الحمدلله هم از نظر فن آوری هم از نظر آمادگی سیاسی امکاناتش برای ما وجود داره. ترجیح ما فکر می کنم این نیست ترجیح جامعه بین المللی هم همین باشه که توافقی که با این میزان تلاش و دشواری بین المللی به نتیجه رسیده مبنای ادامه کار قرار بگیره.
موشکاف: هاهاهاها! آره جون عظمات! به لحاظ فن آوری که باید تیشه و کلنگ ببری تا سیمانو از تو قلب راکتور اراک بکشی بیرون. هاهاها. به لحاظ سیاسی هم که میری تو ماشة اتوماتیک و بند هفت. هاهاهاها. ظاهرا نرمش قهرمانانة‌ عظما به لرزش قهرمانانه تبدیل شده. هاهاها.
خبرگزاری دولتی دانشجویان ایران (ایسنا) – 27تیر: وزیر امور خارجه در پیامی در توییتر نوشت: آمریکا تاکنون هم از متن برجام و هم از روح این توافق، سرپیچی کرده است.
موشکاف:‌ هاهاها. حالا مونده نعش بی روح برجام و یه اتمی پنچر و عظمای فلک زده که یه چک هم نمیتونه تو بانکای بین المللی نقد کنه. هاهاهاها. تحریمای جدید هم که تو راهه. نفس عظما بدجوری به شماره افتاده. هاهاهاها. فعلا خدا نگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: