موشکاف ۲مرداد - به نظر می رسه دوران نرم و نازک گفتن به نظام گذشته...

موشکاف 2 مرداد


موشکاف:‌ سلام! یه روزی عظما که حس میکرد ممکنه از این برجام آبی واسه نظام گرم بشه اومد گفت که این مذاکراتو خودم تو دولت دهم با آمریکا شروع کردم. هاهاها. اما اونقدر وا داد و کش داد و به خیال خودش دو دوزه بازی کرد که اوباما جونش پر پر شد. هاهاهاها. پشتش خواب و خیال عظما هم پر پر شد. هاهاها.


خبرگزاری سپاه پاسداران ( فارس ) 31 تیر: رئیس‌جمهور آمریکا تهدید کرد ایران در صورت عدم آزادی شهروندان آمریکایی با تبعات جدی و جدید مواجه خواهد شد. در طول تقریباً چهل سال، ایران از بازداشت‌ها و گروگان‌گیری به عنوان یکی از ابزارهای سیاست‌گذاری کشور خود استفاده کرده است، روشی که امروز هم با محکومیت زیو وانگ به ده سال زندان ادامه دارد.»


موشکاف:‌ هاهاها. به نظر می رسه دوران نرم و نازک گفتن به نظام گذشته، ببنین عجب چیزی بارش کردن! چهل سال گروگانگیری به عنوان ابزار سیاست خارجی. هاهاها. بعله. وقت کیسته کردن ماستا رسیده هاهاها.


سایت حکومتی استاد نیوز 30 تیر: توهین کاخ‌ سفید به دکتر ظریف مصاحبه دکتر ظریف با شبکه سی بی اس ظریف درباره آقای نمازی مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ مدعی شد «وی در زندان نیست، در حبس خانگی است و البته آزاد هم نیست که کشور را ترک کند.»یک مقام کاخ سفید به این اظهارات آقای ظریف واکنش نشان داد و گفت: «ادعای وزیر خارجه ایران کاملا دروغ است. او یا سعی دارد دیگران را فریب دهد یا کلا از آنچه در ایران اتفاق می‌افتد، بی‌اطلاع است.»


موشکاف:‌ هاهاهاها. ملاحظه فرمودین که چطوری ظریفو شست و چلوند و با دو تا گیره پهن کرد رو بند؟! هاهاها. ظریف یه لبخند بزن بلکه دری به روت واشه! هاهاهاها. حالا ببینیم سوژة‌ مورد بحث کیه:‌


سایت حکومتی خبرفوری ۳۱ تیر: هفته گذشته غلامحسین محسنی اژه ای به دستگیری یک جاسوس اشاره کرد. جاسوسی که معلوم شد یک شهروند چینی – آمریکایی بوده است.


موشکاف:‌ هاهاهاها. یه زمانی واسه رژیم خرج چندانی نداشت، یکیو می گرفت و میگفت جاسوسه. تازه کلی لی لی به لالای نظام میذاشتن و واسش در آمد داشت اما آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. حالا این دم درآوردنا نه تنها واسه نظام درآمد نداره، خرجم داره. هاهاها.


العربیه نت 30 تیر: مایک پومپئو، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا دولت دونالد ترامپ در حال ایجاد تغییراتی بنیادین در سیاست‌های آمریکا در قبال ایران است. ما گام نخست را برداشتیم و در اولین اقدام رئیس‌جمهوری آمریکا در حال ایجاد ائتلافی از کشورهای عربی خلیج فارس و اسرائیل، برای یافتن "پلتفرمی" مشترک به منظور متوقف کردن توسعه‌طلبی‌های ایران است».


موشکاف:‌ هاهاها! عظما! حال و احوالت چطوره؟! هلال شیعی چی شد؟! اتمیت چی شد؟! هاهاها. مثل اینکه تو شوکه. خب آدم که چن تا هوک چپ و راست بخوره دیگه شماره ها رم نمی بینه. هاهاها. خصوصا که داریم به شماره های آخر نزدیک میشیم. هاهاها. شب همگی خوش


لطفا به اشتراک بگذارید: