موشکاف 10مرداد. برجام به هر قیمت!!!

موشکاف 10مرداد. برجام به هر قیمت!!!


موشکاف:‌ سلام! سران سه قوة‌ نظام نشستن دور هم که آقا سر به سر هم گذاشتن کافیه! البته سر به سر گذاشتن که نه! هاهاها. تو سر هم زدن کافیه. حالا دنبال اینن که یه خاک مناسب جور کنن که بریزن رو سرشون. هاهاهاها. اگه این ورق پاره ها و سایتای نظامون نگاه کنین پر شده از اینجور چیزا. هاهاها. مثلا میخوان بگن ما خیلی وحدت داریم. هاهاها. کشک!


تلویزیون رژیم- ۸مرداد


روحانی : رئیس جمهور همچنین با تاکید بر اینکه سه قوه با وحدت و همدلی از نیروهای مسلح حمایت می کنند گفت ... اگر بتوانیم با سایر جهان ارتباط تنگاتنگی در زمینه اقتصادی داشته باشیم آمریکایی ها دیگر نمی توانند از حربه تحریم استفاده کنند یا حربه شان کند می شود. رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش گفت دوران انتخابات تمام شده و الان دیگر همه باید دست به دست هم دهیم تا به مطالبات مورد نظر مردم پاسخ دهیم.


موشکاف:‌ میگه ارتباط تنگاتنگ با سایر جهان! هاهاها. هر وقت تونستی پول نفتی که از ملت دزدیدی و به هند و چین فروختی بگیری بیا تا جوابتو بدم. هاهاها. خالی بندی در حد لالیگا! هاهاها.


تلویزیون رژیم-7مرداد ظریف : اگر آمریکا تصمیم بگیره از برجام خارج بشه یا اقدامات مشابهی را از آن جنس انجام بده که معنی اساسی نقض برجام خواهد بود در اون زمان انتخابهای مشابهی برای ما هست. (ادامه از 02.00 ) ترجیح ما این نیست فکر می کنم ترجیح جامعه بین المللی هم باشه که توافقی که با این میزان از تلاش و دشواری به نتیجه رسیده مبنای ادامه کار قرار بگیره.


موشکاف:‌ هاهاهاها. ترجیح میده برجامش مبنای ادامة کار قرار بگیره. هاهاها. یک قرون بده آش، به همین خیال باش! هاهاها. اون زمانی که برجام برجام می کردی و چونه میزدی اوباما سرکار بود. جیک جیک مستونتون گذشت. هاهاهاها. ببین رقیبت سر برجام چی چی بلغور میکنه. هاهاها.


کیهان خامنه ای- 9 مرداد: : «حفظ برجام به هر قیمتی»تا کجا؟! اکنون که نقض برجام حتی برای دنیا آشکار شده و آقایان با مواضع انفعالی خود قدرت و اراده لازم جهت نشان دادن واکنش مناسب و قاطع را ندارند، برای فرار از مسئولیتِ آنچه تاکنون انجام داده‌اند ادعا می‌کنند «اگر مسئولان عالی نظام تصمیم بگیرند، ما اقدام می‌کنیم»!... همانگونه که قبلا بر خلاف منافع ملی عمل کردید، اکنون نیز باید مسئولیت در کما رفتن و مرگ برجام را بپذیرید و تصور نشود که می‌توان با فرار از پاسخگویی در محضر ملت، مسئولیت و هزینه اقدامات نابجای خود را متوجه مسئولان عالی نظام کنید!


موشکاف: هاهاهاها. اون یکی میگه برجامو حفظ کنیم، این یکی میگه برجام تو کماس و داره می میره. عظما هم در حالی که سر تحریما در سکوت مرگباره، حالا سر حج در یک فقره نرمش قهرمانانه کوتاه میاد. پیدا کنید «وحدت و همدلی» بین نیروهای نظامو؟. هاهاها. معلومه که اوضاعش عظما درامه. تا ببینیم چی میشه. هاهاهاها. شب همگی خوش.

لطفا به اشتراک بگذارید: