موشکاف ۱۱مرداد

موشکاف 11 مرداد. بالاخره من 40سالگیمو می بینم یا نه؟!


موشکاف:‌ سلام! بندة موشکاف گفته بودم که بالا کشیدن شقه و شکاف تو نمایش رای و انتخابات تو نظام تازه شروع داستانه. هاهاها. اما داستان خیلی سریع داره جلو می ره. سرتشتکای نظام دارن از لج مردم می لرزن. هاهاها


خبرگزاری حکومتی آریا-۸ مرداد- سنایی معاون سیاسی سپاه« در بدنه مردم «رأی لج» وجود داشته و قصد به چالش کشیدن مجموعه ارزشی دیده می‌شود، البته شکاف‌هایی در جامعه ایجاد شده که بسیار خطرناک است»


موشکاف:‌ مثل این که این یارو تازه از خواب پریده. یعنی تو نمی دونسی پشت این لج مردم چی خوابیده؟ ببین تیغ کشای مؤتلفه چه جوری غلاف کردن:


رسالت ارگان باند مؤتلفه- 9 مرداد« پشت بایکوت و تحریم، براندازی و مقابله و سرنگونی نظام خوابیده است، آن هم به صورت نرم، پیچیده و بی ‌سر و صدا».


موشکاف:‌ هاهاها. عجب چیزی پشتش خوابیده بود. سرنگونی نظام. اینام دلشونو خوش کردن که نرم و بی سر و صداس! هاهاهاها. مؤتلفه، هنوز خیلی مونده تا مث خرچنگ نظام بتونی همه جانبه نگاه کنی؟ خطر بالاخره از کدوم طرفه؟ هاهاهاها.‌


آخوند احمد خاتمی – 8 مرداد: «دشمن در عرصه خارجی و داخلی موضوعاتی همچون پروژه براندازی را دنبال می‌کند و همین پروژه براندازی در عرصه خارجی به یک‌شکل و در عرصه داخلی به شکلی دیگر است.توطئه‌ی اصلی دشمنان براندازی نظام و انقلاب است


موشکاف:‌ اوه اوه اوه خطر هم از داخله هم از خارج،‌ حالا نظام بدبخت چیکار کنه؟ هاهاهاها. خرچنگ مگه این همه نمی گفتین که نظام ولایت با ثبات ترین نظام تو منطقه اس؟! پس چی شد؟! نکنه تو از ترست داری این حرفارو می زنی، بریم سراغ یه مهرة‌ بی عمامه ببینیم اون چی می گه؟


فواد ایزدی- مهرة اطلاعاتی رژیم – 9 مرداد: «وضعیتی که امروز در آن هستیم به دلیل دو مسئله کلی خارجی و داخلی است. مسئله خارجی بحث آمریکا است که به دنبال سرنگونی نظام است. مشکل دیگر ما در بعد داخلی است.


موشکاف:‌ هاهاها. اینم که با اون گردن کلفتش قالب تهی کرده، می گه خطر هم داخلیه هم خارجی. اصلا بریم سراغ جنتی لعنتی ببنیم اون که تا حالا عزراثیلو جواب کرده، چی میگه؟


آخوند جنتی- 6 مرداد: مسئله براندازی موضوعی نیست که در برهه‌ای مطرح شود و پس از آن فراموش شود. دشمن به‌دنبال براندازی نظام است و می‌خواهد این موضوع را از داخل شروع کند ما باید به مردم بگوییم که مسئله اصلی دشمن مقابله با اصل اسلام و نظام است و مسائل دیگر در حاشیه قرار دارد، بعضی اظهارنظر کردند که نظام جمهوری اسلامی به ۴۰سالگی خود نمی‌رسد و می‌خواهند فاتحه انقلاب و نظام را تا چند سال دیگر بخوانند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. بابا تو هم که آبروی نظام و عظما رو بردی با این ترس و لرزت. البته خودمونیم، باید بهش حق داد، چون اگه نظام به 40سالگی نرسه، اونم به صدسالگی نمی رسه. هاهاها. بعله. موشکاف تو فکر اینه که چه جوری علت اصلی ترس نظامو به نمایش بذاره. بهتر از زبون خودشون بشنویم. گوش کنین تا ببنین تو رسانه های حکومتی عامل اصلی خطر براندازی رو چطوری معرفی میکنن:


سایت حکومتی امتداد- 9مرداد: کارشناس امنیت گفت: مجاهدین از اسفند ٦٥ تا خرداد ٦٧ بیش از ٩٤ عملیات را غالبا علیه پاسگاه ها و مراکز مرزی نظام انجام دادند. مجاهدین همواره در طول حیات خود در پی براندازی حکومت مرکزی بوده اند... خط مشی اتخاذ شده توسط سازمان این بود که تشکیلات گسترده و سراسری را راه بیندازد تا بصورت پیوسته با اتخاذ مواضع مناسب، رویارویی با نظام نداشته باشد به همین دلیل توانست هواداران و سمپات های فراوانی را در اقصی نقاط کشور به دست بیاورد.


موشکاف:‌ هاهاها. حالا شناختین؟ این موشکاف نبودا، کارشناس امنیت نظام بود. به این میگن لرزة سرنگونی. به نظر میاد این دشمنی که معرفی کرد بدجوری اصل ولایت فقیهو نشونه گرفتن. هاهاها. فعلا خدا نگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: