موشکاف ۱۱شهریور - عظما! تنزل بی پایانت مبارک. برجام یک و دو و سه والی غیر و ذلک.

موشکاف 11 شهریور


موشکاف:‌ سلام! عظما یه غلطی کرد و رفت پای امضای برجام! حالا که موقع بازرسیاس میگه اینا فقط خواب وخیال بود! هاهاهاها. طرف هم گفته فک کردی خواب و خیاله؟ خواب دیدی خیر باشه! هاهاها. اما عظما خودش میدونه که خواب و خیال نیست. کابوسه. هاهاها.


تلویزیون رژیم 10 شهریور


 نیکی هیلی در واکنش به اظهارات مقام‌های ایرانی گفت: « اگر بازرسی از سایت‌های نظامی ایران رویا است، پایبندی ایران به برجام هم رویا است!» پیشتر مقامات کشورمان  از جمله سخنگوی وزارت خارجه طرح مسئله بازرسی از اماکن نظامی ایران  را به طنز  تشبیه و اعلام کرده بودند  این مسئله خوابی است که تعبیر نخواهد شد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. میگن آدم خواب رو میشه بیدار کرد اما اونی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد. هاهاهاها. البته به روش بیدار کردن هم بستگی داره. یه کشیدة‌ آبدار که بخوره چنان از خواب می پره که بیا و ببین. حالا داستان نظام ولایته که خودشو زده به خواب اما کشیده هه تو راهه. هاهاهاها.


‌ سایت حکومتی عصر ایران 10 شهریور


یوکیا آمانو: بازرسی های آژانس نظامی - غیر نظامی ندارد/ هر جا لازم باشد بازرسی می شود


آمانو با رد تفسیرها درباره مستثنی بودن مراکز نظامی ایران از بازرسی های آژانس، گفته بر اساس توافق برنامه جامع اقدام مشترک بازرسی از مکان های مختلف ایران به نظامی و غیر نظامی تقسیم نشده وبازرسان آژانس در صورت تشخیص وجود فعالیت های مشکوک در هر مرکزی از ایران، می توانند در چارچوب سازوکار پیش بینی شده، از آن مرکز بازرسی کنند.


موشکاف:‌ هاهاها. یعنی حتی زیر ریش عظما رم میتونن بازرسی کنن. هاهاهاها. اینم از توافق هوشمندانة‌ برجام! هاهاها. عظما! تنزل بی پایانت مبارک. برجام یک و دو و سه والی غیر و ذلک. هاهاها. برو که رفتیم.


سایت حکومتی تابناک 10 شهریور:


 نیکی هیلی: ایران چهره واقعی‌ خود را نشان می‌دهد


وی همچنین در واکنش به بیانیه حماس برای از سر گیری روابط با ایران، گفت: «ایران یکبار دیگر دارد چهره واقعی‌ خودش را نشان می‌دهد. ایران بایستی تصمیم بگیرد که می‌خواهد عضوی از جامعه ملل باشد و تعهداتش را جدی بگیرد یا اینکه می‌خواهد رهبر یک جنبش تروریستی. ایران نمی‌تواند هر دو باشد.»


موشکاف:‌ د د دی دی دی. بندة‌ موشکاف به این نتیجه رسیدم که عظما اگه فالگیر می شد کارش حسابی می گرفت. چون از دو سال پیش این بدبختیایی که قراره سرش بیادو پیش بینی کرده بود. هاهاهاها.


مهدی محمدی از باند خامنه ای 10 شهریور


من نمی گویم نباید داستان درخواست بازرسی از تاسیسات نظامی ایران را جدی گرفت. اما این مسئله حتی اگر جدی شود یک مسئله اصلی نیست. مسئله اصلی این است که در حالی که امریکا با احیای تحریم ها «عملا» در حال خروج از برجام است، ایران در وضعیتی قرار می گیرد که دائما تاکید کند هرگز به برجام آسیب نخواهد زد!


موشکاف:‌ هاهاها. این هم یه تعبیر دیگه از طبل توخالی! یه روزی عظما می گفت اگه اونا برجامو پاره کنن ما آتیش می زنیم. الان دنبال چسب زخمه که اگه اونا پاره کردن بهش چسب بزنه. هاهاها. عظما! آب از سرت گذشته. چسب کاری هم جواب نداره. هاهاها. عزت زیاد.


لطفا به اشتراک بگذارید: