موشکاف۲۵شهریور - اینطور که پیش میره از برجام فقط عبرت تاریخیش واسه کارگزاران نظام باقی میمونه.

موشکاف 25 شهریور


موشکاف:‌ سلام! چن ماه پیش وقتی آمریکا تعلیق تحریما رو تمدید کرد شیخ فری و دار و دسته اش کله ملق زنان گفتن ما بردیم ما بردیم هاهاها  اما این بار با اینکه تعلیق تحریما تمدید شد همچین دست به عصا راه میرن. می فرمایین چرا؟‌ این خبرو بشنوین:‌


تلویزیون رژیم – 23شهریور


وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریمهای دیگری علیه ایران خبر داد و براساس این تحریمها ۲نهاد ایرانی و هفت شخصیت تحریم شده اند. ‌


موشکاف:‌ هاهاهاها. معلوم نیست این تحریمای نظام معلقه یا تو ملاقه اس!! هاهاها. چون هر چن وقت یه بار این ملاقه هه تکون میخوره بازم تحریم میریزه رو نظام. هاهاها. بیخود نبود اون یارو حسین نجات معاون اطلاعات سپاه دیروز میگفت دشمنان نظام میخوان تحریم‌ها رو از بخش هسته‌ای به بخشای دیگه نشر بدن. هاهاها.


خبرگزاری سپاه پاسداران -24 شهریور


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید تمدید تعلیق برخی تحریم‌های ایران، به هیچ وجه نشان‌دهنده موضع ترامپ در برابر برجام و دادن چک سفید به تهران برای ادامه اقدامات خود نیست. نائرت در خصوص تمدید لغو تحریم‌ها گفت: «امروز علاوه بر تحریم 11 فرد و شرکت ایرانی که در حمله سایبری به موسسات مالی آمریکا دخیل بوده‌اند، معافیت‌هایی را برای حفظ انعطاف در قبال ایران تصویب کردیم. ما در کنار این تمدید، کماکان اقدامات شرورانه و غیرمسئولانه ایران را زیر نظر داریم و همیشه این مطلب را شایان ذکر می‌دانیم که بگوییم حکومت ایران و نه مردم ایران، چقدر می‌تواند حکومت بدی باشد.» نائرت در ادامه گفت که ترامپ در کنار تمدید این تعلیق، در پی کسب حمایت کنگره و هم پیمانان آمریکا برای بررسی معایب برجام و کسب وقت بیشتر برای تنظیم سیاست کلی دولت در قبال «اقدامات شرورانه» ایران است.


موشکاف:‌ هاهاهاها. شیخ فری! برجام به کام! هاهاها. فک کردی برجام اولو میری و بعدش دو و سه و چهار و ... هاهاها. سوت سوتک! وسط کله معلق زدن رو پل موندی!‌هاهاهاها. حالا هی امتیاز میدی! برو فکر نون کن که برجام آبه! هاهاها.


خبرگزاری حکومتی صدا و سیما – 24 شهریور


دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت ایران «روح»‌ موافقتنامه هسته ای ایران را نقض می کند


ترامپ که این اظهارات را در مصاحبه با خبرنگاران در داخل هواپیمای اختصاصی رئیس جمهور هنگام بازگشت از فلوریدا به واشنگتن بیان می کرد افزود: شما به زودی خواهید دید که من در اکتبر چه کار خواهم کرد؟ اما چیزی که من می گویم این است که توافقنامه ایران(برجام) یکی از بدترین توافقنامه هایی است که من تاکنون دیده ام. قطعا دست کم روح این توافقنامه با کیفیتی بسیار پائین حفظ شده است اما توافقنامه ایران یک توافقنامه منصفانه برای این کشور (آمریکا) نیست. این توافقنامه نباید هرگز صورت می گرفت. شما خواهید دید که ما در چند هفته آینده چه کار خواهیم کرد؟ در ماه اکتبر خواهد بود. ما قصد نداریم آنچه را که آنها ( رژیم ایران ) انجام می دهند تحمل کنیم.


موشکاف:‌ هاهاهاهاها. اینطور که پیش میره از برجام فقط عبرت تاریخیش واسه کارگزاران نظام باقی میمونه. همونی که اون یارو صالحی بدبخت گفته بود ما یه غلطی کردیم نسل بعدی از این غلطا نکنن. هاهاها. حالا باید حال عظما رو باید پرسید که چظوره؟ هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: