موشکاف ۵ آبان - حالا این فلک زده عظما اومده دوباره سر برجام ویراژ میده.

موشکاف ۵ آبان


موشکاف:‌ سلام! ترامپ دو هفته پیش سخنرانی کرد. عظما که گاو گیجه گرفته بود ۵ روز خفه بود اما بعد اومد یه پرت و پلایی گفت که همون زمان واستون موشکافی کردم و خودش خنده بازاری بود. هاهاهاها. حالا این فلک زده عظما اومده دوباره  سر برجام ویراژ میده. هاهاهاها. اما از بین پارازیتاش یه چیزایی رو واستون کشیدم بیرون. هاهاهاها.


خامنه‌ای-26مهر96


اولاً اروپا باید در مقابل اقدامات عملی آنها بایستد؛ ثانیاً از ورود به مسائل دفاعی ما باید پرهیز کند؛ اینکه همان حرف را بزنند که چرا ایران در منطقه حضور دارد، یا چرا ایران موشک دارد؛ ما این از اروپایی‌ها قبول نمی‌کنیم».


موشکاف:‌ هاهاهاها. اینو داشتین. میگه سر موشک حرف نباشه. از مذاکره هم زیرآبی رد میشه و حرفی ازش نمیزنه. هاهاهاهاها اما وقتی ببینه که زور مقابلت پرزوره یه همچین ویراژایی میاد. ملاحظه بفرمایین.


خامنه‌ای-3آبان96


«امکانات و قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره و چانه‌زنی نیست و در خصوص ابزارهای دفاعی کشور و هر آنچه اقتدار ملی را تأمین یا پشتیبانی می‌کند، هیچ‌گونه چانه‌زنی و معامله‌ای با دشمن نداریم و راه اقتدار را با قوت به پیش خواهیم برد».


موشکاف:‌ هاهاهاها. نظرتون چیه؟‌ این دفعه گفت مذاکره بی مذاکره! هاهاهاها. اینجاست که بندة‌موشکاف مچشو میگیرم. هاهاهاها. درسته که گفته مذاکره بی مذاکره اما این دجال یه بارم اسم موشکو نیاورد. منظورش از ابزار دفاعی چیه؟ توپه؟ تانکه؟ آر پی جیه؟ هاهاها. به این میگن ویراژ از نوع آخوندی. هاهاهاها. شایدم بشه گفت چشمک و چراغ! هاهاهاها. چون قبلا مسیرشو مشخص کرده.


خامنه‌ای-25خرداد95


«این  پایانی ندارد؛ همان‌گونه که اکنون بعد از موضوع هسته‌ای، موضوع موشکی را پیش کشیده‌اند، بعد از موشک، نوبت به حقوق بشر می‌رسد، بعد از حقوق بشر، موضوع شورای نگهبان، سپس موضوع ولایت فقیه و در نهایت قانون اساسی و حاکمیت اسلام مطرح خواهد شد».


موشکاف:‌ هاهاها. تا الان هسته ایشو رفته، دم دمای موشکیه. هاهاهاها. البته فک نکنم عمرش به حقوق بشر و شورای نگهبان و قانون اساسی نظام قد بده. هم عمر خودش هم عمر نظامش. بعله. دندون موشکشم که بکشن، وسطای حقوق بشر دی ری رام رام. هاهاهاها. بگین ایشالا. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.















لطفا به اشتراک بگذارید: