موشکاف ۵ اسفند پس چی شد اون قداره بندی و دود و دم اقتدار؟!

✳⭕?موشکاف ۵ اسفند


?موشکاف: سلام! این روزا حال و روز عظما به قدری درامه که پادوهاش تو هر تریبونی مدح و ثناشو میگن و به دعادرمانی رو آوردن بلکه یه چوبی زیر بغل عظما بذارن تا از این بیشتر وا نره. هاهاهاها. آخه داره از همه سمت ضربه میخوره، مخصوصا از بچه های قیام. هاهاهاها.


رحیم صفوی سرکردة سابق کلی سپاه پاسداران و مشاور نظامی خامنه‌ای


«ماهیت و سمت تهدیدات تغییر کرده و تهدیدات خارجی جای خودر را به تهدیدات داخلی متوجه امنیت ملی داده است و مسائل مرتبط با امنیت داخلی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است آنچنانکه یکی از اهداف دشمنان خارجی از راه اندازی اغتشاشات اخیر، مشغول کردن قدرت ایران به داخل کشور و همچنین ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین بود».


?موشکاف: هاهاهاها. سرتشتک نظامو باش که تازه بعد قیام تو ۱۴۲ شهر و صاف کردن پوز عظما، کشف کرده که تهدید داخلیه. هاهاهاها. این آی کیوی نظام اگه ترشی نخوره یه چیزی میشه واسه خودش. هاهاهاها. حالا زوزه های وحشت شیخ پشمک نظامو داشته باشین. هاهاهاها.


آخوند علم‌الهدی ـ نمایش جمعة مشهد ـ 4 اسفند 96


درس خوانده ها، مرتبطین با فضای مجازی با همة فرهنگ های دنیا، انحراف ستیزی، آزادی ستیزی نیست. اینی که اگر بنا شد محورهای اقتدار یک نظام در خط مقابلة با انحراف قرار بگیرند در دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی خصوصا شما انحراف ستیزی را با آزادی ستیزی عوضی بگیرید و جلوی حرکتهای صیانت از نظام و ارزش های انقلاب را با این جوسازیهای دشمن و با این تلقینات سوء بخواهید بگیرید خیلی بی انصافی است.


انحراف دشمن جامعه است. انحراف بن بست انقلابه. انحراف راه کج کردن برای مردم از صراط مستقیم است. انحراف، باید با انحراف ستیز بشه.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. پس چی شد اون قداره بندی و دود و دم اقتدار؟! هاهاهاها. اقتدار نظام مثل شعله زرد وا رفت که. هاهاهاها مثل اینکه زورش زور بوده که حتی علم الهدی هم اهل فضای مجازی شده. هاهاهاها.


من تعجبم بعضی مسئولین ما چشمشون را رو هم میذارن یا فکر می کنند یک جوری حرف بزنند که اونور آبی ها از این ها خوششون بیاد . اونها اینا را عملیات روانی نکنند بگن شما ضد آزادی هستیند. خوب معلومه آقا دشمن انحراف ستیزی را میگه آزادی ستیزی. اون که می گه. شما چرا باید عمل کنید. شما مسول حفظ این نظام هستید.


?موشکاف: هاهاهاها. این یارو علم الهدی با این کلمة انحراف خودشو کشت. هاهاهاها. بعله، در دورانی که تهدیدای بین المللی و منطقه ای خر نظامو گرفته و ول نمیکنه، بر و بچه های قیام هم خوب حال تعظما رو جا آوردن. حالا دستش اومده که با کیا طرفه. هاهاهاها. با ما براندازا. هاهاها. هشتگش یادتون نره. من هم براندازم. هاهاهاها. عزت زیاد. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: