موشکاف ۱۹ فروردین – شیون و زاری از سر نداری!

✳⭕?موشکاف ۱۹ فروردین – شیون و زاری از سر نداری!


?موشکاف: سلام! کم کم داره رنگ از رخسارشون میپره! هاهاهاها. کیا؟! کارگزاران نظامو میگم، به خصوص نوچه های شیخ فری!هاهاهاها. بخاطر چی؟ آخه آمریکاییا همش میگن اگه شروطمون برآورده نشه از برجام میزنیم بیرون. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم ۱۷ فروردین


ظریف: ما یک حرکت بسیار خطرناک جدیدی رو در حوزه یکجانبه گرایی از سمت ایالات متحده مشاهده میکنیم که هیچ تعهدی به مقررات بین المللی و به قوانین بین المللی نداره


?موشکاف:‌ هاهاهاها. حوزة یکجانبه گرایی! هاهاهاها. اون موقعی که میگفتین داریم میریم با کدخدا مذاکره کنیم یادتون رفته؟! هاهاهاها. چی شد؟‌ کدخدا از ده بیرونتون کرد؟! هاهاهاها. بعله، اینه جواب کسی که تو ده راش نمیدادن و سراغ کدخدا رو میگرفت. هاهاهاها.


سایت حکومتی انتخاب ۱۷ فروردین نیکی هیلی:


برجام توافق بسیار بدی است / اگر اروپا می‌خواهد در این توافق بماند، می‌تواند، اما ما تحریم‌ها را باز می‌گردانیم


جهان اکنون این فرصت را دارد که یک توافق بد را بپذیرد یا آن را رد کند. ما با همکاران اروپایی خود در حال کار هستیم تا این توافق اصلاح شود و دولت ایران به خاطر حمایت از تروریسم منطقه ای پاسخگو شود.رویکرد قوی ما پاسخگو کردن ایران به خاطر اقداماتش است.100 میلیارد دلار به آنها دادیم اما آنها به نقض قطعنامه ها ادامه دادند، آزمایش موشک بالستیک، حمایت از گروه های تروریستی در سوریه، لبنان، یمن و غزه را ادامه دادند و تسلیحات نظامی را به همسایگان همچون حوثی های یمن فروختند.


?موشکاف: هاهاهاها. عظما! کج بشین راست بگو! اون ۱۰۰ میلیارد دلارو چیکار کردی؟‌ کدوم دردت دوا شد؟‌ زدی تو کار موشک یا لبنان و سوریه؟ هاهاهاها. باد که بکاری طوفان درو می کنی. هاهاهاها.


نصرت الله تاجیک دیپلمات سابق رژیم ۱۷ فروردین


.اظهارات اخیر خانم نیکی هیلی (نماینده آمریکا در سازمان ملل) ربطی به برجام ندارد. ... ما نمی توانیم چیزی که سیاست دفاعی ما را تنظیم می کند به برجام گره بزنیم, مگر اینکه ما شاهد حسن نیتی از سوی جامعه جهانی, آمریکا و طرف های دیگر باشیم و بتوان برجام را الگوی موفقی خواند و آن زمان است که درباره دغدغه های ایران و طرف های مقابل, می توان روش جدیدی را برای گفت وگو و تعامل برقرار کرد.عقل سلیم حکم می کند که آمریکا به جای ابزار زور و تحریم از تعامل و حسن نیت استفاده کند و به سوی اجرای موفق توافق حرکت کند تا مردم ایران از حلاوت تفاهم استفاده کنند.اعمال فشار بر مردم ایران و بحث تغییر رفتار و رژیم پاسخگو نیست.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. خب باشه. سیاست دفاعیتونو به برجام گره نزنین. به جاش تا فروردین تمون نشده عظما بره ریش خودشو به جای سبزه گره بزنه شاید بخت برجامی نظام وا شه. هاهاهاها. بعله. عظما تو هچلی گیر کرده که نمیدونه چه غلطی بکنه. از یه ور باند شیخ فری میکشه و از یه ور دلواپسا. هاهاهاها. عظما که این وسط گیر کرده و همش کش میاد، هر روز می گه امام کجایی که یه خفه بسه بگی هاهاهاها. صبر می کنیم ببینیم آخر سر به سمت جام زهریا کش میاد یا دلواپساهاهاهاها. شب و روزتون به خیر.✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: