موشکاف ۱۶ اردیبهشت آخوندا ازاین میترسن که فندک تلگرام، فتیله رو روشن کنه

✳⭕?موشکاف- 16 اردیبهشت»


?موشکاف: دوستان سلام! می بینم که همه تون آنلانید. ماشالا هزار ماشالا با فیلترشکناتون خوب حال آخوندا رو گرفتیداااااااااا...هاهاهاها..بدبختا خودشونو به هر دری کوبیدن که یه جوری از تلگرام خلاص بشن اما حالا این شیخ فریه که تو اینستاگرامش اینطوری به غلط کردم گویی افتاده:


صفحه رسمی روحانی در اینستاگرام:‌


تاکنون هیچ شبکه اجتماعی و یا پیام‌رسان "توسط این دولت" مسدود نشده و نخواهد شد. فیلتر و مسدودسازی اخیر تلگرام نیز نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تأیید دولت است...اگر در عالی‌ترین سطح نظام، تصمیمی برای محدود کردن یا مسدودسازی ارتباطات مردم گرفته شده است، باید صاحبان واقعی این کشور که مردم هستند در جریان امور قرار بگیرند.


?موشکاف: اوهو اوهو..یه جوری حرف میزنه انگار رئیس عفو بین الملله. یکی به بنده موشکاف بگه دبیر شورای عالی امنیت نظام که همین شیخ فری باشه جزء اون عالی ترین سطح هست یا نه؟! آخه این مسخره بازیا چیه؟ این فقط ما نیستیم که به ریش فلفل نمکیت میخندیم هم باندی های خودت هم صداشون در اومده:


عبداالله ناصری از باند اصلاح طلب (۱۴ اردیبهشت) نوشت:


.این درست نیست که رئیس‌جمهور در ظاهر موضع جانبدارانه در این خصوص دارد اما خودش، معاون اول و یا سایر وزارتخانه‌ها کانال‌های خود را از این پیام‌رسان حذف می‌کنند و از پیام‌رسان‌های دیگری استفاده می‌کنند.آقای روحانی با بیان واقعیت باید موضع خود را مشخص کند که موافق فیلترینگ است یا خیر.


?موشکاف: حالا شیخ فری و نوچه هاش در حالی دارن سوسه های دموکراتیک میان که باند مقابل همچنان داره روضه فیلترینگ میخونه و از وحشت عظما نسبت به تلگرام آه و ناله سر میده:


غیاث‌الدین طه‌محمدی ـ نمایش جمعه همدان ۱۴ اردیبهشت: هدایت اغتشاشات سال گذشته از طریق تلگرام و فضای مجازی توسط دشمنان انقلاب صورت می گرفت و در این فضا به مقدسات توهین می‌شد.


در این فضا برخی به حیثیت, دین و آبروی مردم حمله می‌کردند اما با تدبیر مسئولان, تلگرام فیلتر و قلم از دست دشمن گرفته شد.


?موشکاف: بله! اصل داستان همینه...آخوندا ازاین میترسن که فندک تلگرام، فتیله رو روشن کنه و دوباره آتیشِ قیام گُر بگیره. ترسشون از آینده ایه که در انتظارشونه:


قانون: حتی آن‌ دسته از افرادی که زمانی حامی اصلی دولت بودند امروز به ناتوانی آن‌ها اذعان دارند. ولی برای این سقوط چه باید کرد؟!


بی‌شک این راهی که برخی در دولت پیش گرفته‌اند آینده خوشی در بر ندارد و باید منتظر یک رخداد ناخوشایند بود.


?موشکاف: هاهاهاها...تازه کجاشو دیدی. اونچنان رخداد ناخوشایندی در انتظارتونه که حد و اندازه نداره. حالا شما هی درباره فیلترینگ تلگرام تو سرو عمامه همدیگه بزنید. هی همدیگه رو بچلونید. خودتون هم میدونید که ته خط، این مردم ایرانن که کف خیابونها با شما تسویه حساب می کنن:


آخوند محمدرضا زائری ۱۴ اردیبهشت


کسانی که همه هنرشان به جای مطالعه و تحلیل و اعتمادسازی و تدبیر و برنامه‌ریزی عقلانی و عالمانه مسایل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، فقط و فقط دستور فیلتر کردن و پارازیت انداختن و ممنوع کردن باشد، سزاوار است که گرفتار کشمکش‌های نازل و سطحی کف خیابان شوند و خود را به جای دشمن با مردمشان درگیر سازند.


?موشکاف: هاهاهاها چه اعتراف خوبی، بله رفقا!..فیلترینگ تلگرام که ظاهر قضیه است. اصل داستان اینه که این فسیل های عمامه دار کلاً در همه زمینه ها به ته خط رسیدن. همین که از پس یه فیلترینگ تلگرام بر نمیان، نشونه اینه که عظما و سگ و سیله هاش اجماعاً خوردن به بن بست. اون هم نه هر بن بستی. بن بست استراتژیک!...یعنی سانسور و سرکوب و بگیر و ببند دیگر اثر ندارد. منتظر ضربات نهایی باشید...ببین موشکاف کی گفتا!...هاهاهاهاها..زت زیاد. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: