موشکاف ۱۷ اردیبهشت آخوندا بدجوری گاوگیجه گرفتن

✳️⭕️? موشکاف- 17 اردیبهشت»


?موشکاف: سلام و صد سلام به همه شما رفقای با مرامِ خودم. آقا در حالیکه یه هفته بیشتر تا تعیین تکلیف برجام باقی نمونده، آخوندا بدجوری گاوگیجه گرفتن. عظما که همچنان تو فاز خفقونه و هر وقت هم سر و عمامه اش پیدا میشه میزنه تو جاده خاکی. شیخ فری هم که بدجوری تب و لرز گرفته چاره کار رو در عربده کشی دیده.


‌هر تصمیمی که ترامپ بگیره ما در برابر او طرح و برنامه داریم و مقاومت خواهیم کرد.


روحانی: ما هر مقدار سلاح و امکانات هر مقدار موشک مورد نیاز کشور ما باشه میسازیم انبار می کنیم. به کسی ربطی ندارد که ملت ایران برای دفاع خودش چه تصمیمی را اتخاذ کرده است.


?موشکاف: هاهاهاها...خوب تو که اینجوری داد و قال می کنی بگو ببینیم، طرح و برنامه هات چیه؟ اگه اینطور که میگی هرموشکی میسازی و هر غلطی می کنی، پس چرا ظریفو با گوش آویزون فرستادی که اون پشت مشتا دیپلماسی التماسی کنه؟راستی این داستان FATF چیه که دیروز تو مجلس سرش دعوا بود؟


سالک: چرا باید نهاد خصوصی بین المللی به جمهوری اسلامی با این اقتدار تکلیف بکنه. ما اعتراضمون به این مسئله است. که چرا یک بخش خصوصی باید برای ما تکلیف بکنه. چرا وزیر خارجه ما میره اونجا قول حل این مسائل را میده.


?موشکاف: ملاحظه می فرمایید؟ لابد ممجواد ظریف رفته اون پشت مشتا یه قولایی داده، حالا مجبور شدن FATF یا همون تغییر قانون مبارزه با پولشویی رو تو دستور کار قرار بدن. اتفاقا این قضیه خیلی هم به برجام و 22 اردیبهشت ربط داره. ایناها..خودشون میگن:


سالک: آقای لاریجانی چرا عجله داریم تا قبل از 22 اردیبهشت که آمریکا موضعش رو روشن نکرده ما اینها رو مطرح کنیم؟


?موشکاف: هاهاهاها..بله!...منظورش اینه که اگه ما این قانون رو تغییر بدیم، یه جورایی داریم به طرف حسابا سیگنال میدیم که داریم کوتاه میایم. حالا نتیجه این کوتاه اومدن چی میشه؟ این رو هم از زبون خودشون بشنوید:


مشخصا تمام معاملات و تبادلات مالی ما تحت نظر و فرمان دشمن است/ و وقتی همه اطلاعات ما را داشته باشند اسرائیل اروپا آمریکا و سایر کشورها از اونها استفاده می کنند و نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی علیه ما حرکت می کنند


?موشکاف: بله رفقا اگه به این قانون تن بدن و تصویب کنن و فریبی هم تو کار نباشه، معنیش اینه که دیگه به این سادگی نمی تونن به تروریستاشون پول بدن بلکه باید هر تخلفی رو گزارش کنن. حداقل نمایشش هم براشون خرج و مخارج ریزشی داره. چون معنیش اینه که منطقه بای بای هاهاهاها:


آقای لاریجانی تعریف تروریسم در نگاه جمهوری اسلامی ایران با تعریف آن از نگاه آمریکا اروپا اسرائیل اختلاف فاحش دارد ما می گوییم سازمانهای آزادی بخش و گروههایی که علیه اشغال خارجی مبارزه می کنند اینها تروریست نیستند.پنهان ما در این مسئله نداریم. ما از مردم مظلوم فلسطین انصارالله یمن حزب الله لبنان و همه حمایت معنوی می کنیم. حمایت معنوی می کنیم و این را قانون داریم .


?موشکاف: بله دوستان! اون گاوگیجه ای که اول برنامه خدمتتون عرض کردم یعنی همین. یعنی خودشون هم نمیدونن چه غلطی میخوان بکنن. همینجوری دور خودشون می چرخنو به سر و کله همدیگه می کوبن. این وضعیت در روزهای آینده قاراشمیش تر خواهد شد. تا فردا زت زیاد!✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: