موشکاف ۶ خرداد دلواپسا مثل سماور به قل قل افتادن

موشکاف ۶ خرداد
?موشکاف: سلام! عظما تو مزخرفات اخیری که گفت خیلی هارت و پورت کرد و خواست فیگورای بسیجی کش بگیره اما این وسط مسطا یه چراغ سبزی هم به باند شیخ فری داد که شما هم با برجام اروپایی خر خودتونو برونین. هاهاهاها. این بود که دلواپسا مثل سماور به قل قل افتادن. هاهاهاها.
آخوند علم‌الهدی- نمایش جمعه مشهد- ۴خرداد
بازم می رن سراغ دشمن بازم برجام آمریکایی شکست خورد بریم سراغ برجام اروپایی بابا ول کنید شمارا به خدا بابا یه مقدار با یه بینش دینی یه بینش قرآنی عزیزان ما بیان بیندیشند .
?موشکاف: هاهاهاها. بوفالوی نظام چه سمی به زمین میکوبه. هاهاهاها. آخه آی کیو اگه راه داشت و رمقی واسه نظام مونده بود که چار دست و پا نمی رفتن پای برجام و حالا هم برجام اروپایی. هاهاها. عایدات آستان قدس چنان سردماغش کرده که حال عظمای تحریم زده و ضربه خورده رو نمی فهمه. هاهاهاها.
محمد جواد جمالی نوبندگانی – عضو کمیسیون امنیت مجلس نظام – 5 خرداد
اروپا هم به برجام نگاه امنیتی دارد تا نگاه اقتصادی. اروپایی‌ها با حضور آمریکا در برجام با ما مراوده اقتصادی آنچنانی نداشتند چه برسد بدون امریکا! کار بسیار سخت است و فشار امریکا نیز در حال حاضر بیشتر از گذشته است.
آخوند رسول فلاحتی – نمایش جمعه رشت – 4 خرداد
اروپایی ها وابسته و یدک کش آمریکا هستند، اما برخی در داخل کشور از روی نادانی یا دشمنی اروپایی ها را در مسئله برجام جدا از آمریکا می دانند
?موشکاف:‌ هاهاهاها. اگه بخوام ادامه بدم یه دو جین دیگه از دلقکای سیرک جمعه رو باید ردیف کنم که همچین اراجیفی گفتن. هاهاهاها. حالا ببینین یه مهرة دیگة دلواپسا چه دسته گلی برا عظما به آب میده:
مهدی محمدی مهرة باند پاسدار جلیلی در مذاکرات هسته ای – ۵ خرداد:
تجربه بیش از یک دهه پرونده هسته‌ای به ما می‌گوید وقتی پای آمریکا در میان است، مذاکره مکمل فشار است، نه خنک‌کننده یا تعدیل‌کننده آن.
این بار، خطوط قرمز مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی قبل از حصول هرگونه توافق علنی شده ...
خروجی مذاکره با اروپا- اگر قرار بر این باشد که خروجی حاصل شود- نه تکرار یا ادامه برجام، بلکه باید توافقی جدید باشد که بتواند ماموریت شکست خورده برجام یعنی کاهش تحریم‌ها را محقق کند.
واپسین نکته هم این است که شروط رهبر معظم درباره توافق با وجود عمق و دقت آن، حداقلی است و نشان از آن دارد که هدف ایشان نه دشوار یا پیچیده کردن مذاکرات، بلکه تضمین این است که مذاکره در همان مسیری انجام می‌شود که مردم ایران می‌خواهند و توافق دقیقا ناظر به هدفی خواهد بود که مردم از هرگونه توافق احتمالی انتظار دارند.
?موشکاف: هاهاهاها. به به، ببه به به، جناب دلواپسو میبینین، از یه طرف می گه مذاکره مکمل فشاره، از یه طرف می گه عظما دنبال تسهیل مذاکراته.. بعله. ببینین کار به کجاها رسیده. دلواپسا می خوان عضما رم مدیریت کنن. هاهاهاها. اوضاع از اینم بدتر میشه. بندة موشکاف از همین حالا اون روزی رو میبینم که کارگزاران نظام زمینو گاز می گیرن. هاهاهاها. بیچاره ها تو شش و بش رفتن یا نرفتن با برجام از نوع آمریکایی یا اروپاییش موندن، در حالی که از دقیقة نودم رد شدن. هاهاهاها. القصه، عظما مثل حمار تو گل گیر کرده و بدجوری تپیده هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: