موشکاف ۱ تیر انگاری بنزین ریخته باشن رو آتیش

موشکاف ۱ تیر
?موشکاف:‌ سلام! این عظمای فلک زده اومد اوضای نظامو سر اف ای تی افFATF چفت و جور کنه و یه آبی رو آتیش جنگ باندی بریزه اما همه چیو درب و داغون کرد. هاهاها. انگاری بنزین ریخته باشن رو آتیش. هاهاهاها. آخه میخواست هم از توبره بخوره و هم از آخور هاهاها. همچی دوپهلو حرف زد که دلواپسا دارن با دمشون گردو میشکنن. هاهاهاها.
سایت حکومتی رجا نیوز ۳۰ خرداد
بیانات رهبر انقلاب در خصوص کنوانسیون های بین المللی حجت را بر نمایندگان تمام کرد
آقای لاریجانی! «این هم پشت بلندگو»!/ متوجه مخالفت رهبر انقلاب با FATF شدید یا لازم است ایشان صریح تر ورود کنند؟
به نظر می رسد فرمایشات امروز رهبر انقلاب در این خصوص حجت را بر نمایندگان مجلس تمام کرده و انتظار می رود رئیس مجلس ضمن عذرخواهی از روند طی شده در این زمینه، اولویت خود و نمایندگان را بر تصویب طرح و لوایح مستقل از کنوانسیون های بین المللی در زمینه مبارزه با پولشویی و یا تامین مالی تروریسم قرار دهد. در غیر این صورت ورود جدی تر و صریح تر رهبر انقلاب دور از انتظار نخواهد بود.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. عظما با عبا وعمامه اش هم ورود کنه و مخالفت هم که بکنه کسی براش تره خورد نمیکنه، هاهاهاها چه برسه به اینجور حرف زدنش. هاهاها. یکی به نعل زد و یکی به میخ. حالا دنبال عذرخواهی هم هستن! هاهاها. فقط این یکی عذرخواهی نمیخوادا، باقی هم همین سازو کوک کردن. هاهاها.
سایت حکومتی مشرق ۳۰ خرداد
باید منتظر ماند و دید حامیان FATF که بدترین حملات را علیه منتقدان FATF مطرح کردند، حاضر به عذرخواهی هستند؟
نمایندگان اصولگرای مجلس که منتقد پیوستن ایران به FATF هستند در هفته‌های اخیر تلاش زیادی کردند تا مانع تصویب 4 لایحه مرتبط با FATF شونداز آن زمان تاکنون، مسئولان دولتی، نمایندگان حامی دولت و رسانه‌های زنجیره‌ای، هجمه شدیدی علیه منتقدان FATF به راه انداختند و مدعی شدند مقصر عدم لغو تحریم‌ها، منتقدان FATF هستند.سرانجام با سخنان صریح رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس، تکلیف لوایح مرتبط با FATF مشخص شد و محق بودن منتقدان FATF از سوی عالی‌ترین رکن نظام، مورد تایید قرار گرفت
با اتمام حجت رهبر انقلاب و هشدار ایشان نسبت به پیوستن ایران به معاهداتی همچون FATF ، مشخص شد حق با منتقدان FATF بوده است.
?موشکاف: هاهاهاها. جنگ باندی تو نظام عجب گری گرفته ها! سر همین اف ای تی اف بود که یارو کواکبیان با نعره هایی که تو مجلس نظام می زد مجبور شد اسم واقعی دشمن اصلی نظامو بیاره. هاهاهاها. عجب گلویی پاره می کردا. هاهاهاها.
سایت حکومتی جهان نیوز ۳۰ خرداد
پاسخ راهبردی رهبر انقلاب به موافقان FATF
گفتنی است استدلال مهم دولت و نمایندگان موافق پیوستن به این کنوانسیون های پر اشکال، پذیرش و حضور تعداد زیادی از کشورها به این کنوانسیون ها فارغ از محتوا و عاقبت تاریک آن است. همچنین در مقابل استدلال آینده تاریک الحاق به این کنوانسیون ها، در بین گفته های دولتمردان و نمایندگان مجلس استدلال قابل پذیرشی وجود نداشت.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. با اف ای تی اف یا بدون اف ای تی اف عاقبت نظام تیره و تاریکه. هاهاهاها. القصه! شعله های جنگ باندی تو نظام هر روز بالاتر می گیره. الان نوبت این باندیاس، چن روز دیگه شیخ فری و نوچه هاش باید پاتک کنن. هاهاهاها. نظام بیشتر از اینا بای زمین گیر بشه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: