موشکاف ۱۸ آذر حالا داستان نظام ولایت و پیروزی‌ییه که به این سبک تو اوپک کسب کرده

موشکاف ۱۸ آذر
?موشکاف: سلام! یارو با دست و پای شکسته و سر و صورت خونین و مالین افتاده بود گوشة رینگ می‌گفت دیدین بردم. یکی پرسید آخه یارو! با این وضعیت چیو بردی؟! گفت تو نمی دونی؟ میخواست بکشتم، همین که نفسی میاد و میره یعنی بردم. هاهاهاها. حالا داستان نظام ولایت و پیروزی‌ییه که به این سبک تو اوپک کسب کرده. هاهاهاها.


کاهش تولید نفت اوپک--زنگنه
تلویزیون رژیم 16آذر 97
گویندة رژیم: «اعضای اوپک با پذیرش شروط ایران بر سر کاهش تولید نفت به توافق رسیدند؛ مذاکرات دو روزة اعضای اوپک به نتیجه رسید و اعضا تصمیم گرفتند بدون کاهش تولید نفت ایران، تولید سایر اعضا بجز ونزوئلا و لیبی را تا 800هزار بشکه کاهش دهند. مقرر شد کشورهای غیر عضو اوپک هم 400هزار بشکه کمتر تولید کنند. در بازارهای جهانی در واکنشی سریع به این تصمیم حدود 2دلار افزایش یافت». 0402


?موشکاف: هاهاهاها. پنبه این پیروزی مشعشع رو که تی وی ریش اینطوری تو بوق و کرنا کرده واستون بزنم؟ هاهاهاهاها. اینا اولش میخواستن کاهش تولید نفتو که اتفاقا خودشونم منفعت داشتن به لغو تحریما مشروط کنن ملاحظه بفرمایین:
خبرگزاری حکومتی مهر – ۱۵ آذر
وزیر نفت پیش از آغاز به‎کار رسمی نشست ۱۷۵ اوپک، بار دیگر تاکید کرد که ایران به هیچ توافقی مبنی بر کاهش تولید نفت ملحق نمی‎شود.
وزیر نفت توضیح داد: بسیار روشن است در این وضعیت که ما با تحریم‌های وضع شده ضد نفت ایران مواجهیم، نمی‎توانیم نفت بیشتری از بازار کم کنیم و تولید خود را بیش از فشاری که دریافت کرده‎ایم، کاهش دهیم....خبرنگاری از زنگنه پرسید آیا دیگر اعضای اوپک با مستثنا شدن شما موافق هستند، که وزیر پاسخ داد: آنها باید شرایط ما را درک کنند و انتظار داریم با ما همکاری کنند. این حداقل همکاری است. اما اگر آنها نخواهند این کار را انجام دهند، ما تصمیم دیگری را نمی‎پذیریم.
?موشکاف: هاهاهاها. پس چی شد زنگنه؟ قرار بود ملحق نشی که! هاهاهاه. بعله، یارو با راهبرد سنگ مفت گنجشک مفت یه حرفی زد اما نگرفت. هاهاها بعد دید ای آقا. حالا تحریما ورداشته نشد، کاهش نفت که به نفعمونه، به این ترتیب بود که در یک چرخشمداری گفت غلط کردم، شکر خوردم و پای کاهش تولید اومد. هاهاهاها اما دیدین؟ میخواد مستثنی شدن از کاهش تولید رو هم بنویسه به پای پیروزی نظام. اما واقعیت؟
کانال تلگرامی دولت بهار وابسته به احمدی‌نژاد

«درحالی که براساس اظهارات نوبخت، پس از تحریم، صادرات نفت ایران از ۲.۵ میلیون بشکه به ۱ میلیون بشکه در روز رسیده، اوپک ایران را از کاهش تولید معاف کرده و رسانه های بنفش از آن به عنوان موفقیت دولت یاد می کنند/ کل اوپک ۸۰۰ هزار بشکه کاهش داده و ایران به تنهایی ۱.۵ میلیون بشکه!».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. اینم از پیروزی مشعشع نظام. تحریما رو که نتونست منتفی کنه، به تنهایی هم تا الان یک ونیم میلیون بشکه کاهش تولید داشته. هاهاهاها. البته که همین جا هم متوقف نمیشه. از بندة موشکاف بشنوین که از اینم پایین تر میاد و نظام از اینی که هست خفه تر میشه. هاهاها. ناز شست بچه‌های قیام. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: