موشکاف ۳ دی این روزا چارستون عظما و نظام ولایت رو ویبره اس

موشکاف ۳ دی
?موشکاف: سلام! این روزا چارستون عظما و نظام ولایت رو ویبره اس. آخه با اخراج سفیرش از آلبانی زدن ستون تروریسمش تو آلبانی رو شل و پل کردن. هاهاهاها. عظما خیلی روش حساب کرده بود اما تمام طرح و برنامه هاش نقش بر آب شد. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم ـ ۱ دی
«جا خالی دادن به شیوة‌آلبانی. سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به این که چرا بر اساس اصل متقابل دیپلوماتهای آلبانی در ایران رو اخراج نمی‌کنید گفت: آلبانی در ایران سفارت نداره که سفیر یا نماینده‌ش رو اخراج کنیم، اما اعتراض جدی‌مون رو از مجاری دیگری ابلاغ کردیم؛ آلبانی که کشورش این روزها به پاتوق امن گروهک تروریستی منافقین تبدیل شده، دو روز پیش با طرح بهانه‌هایی بدون سند و دلیل سفیر و یک دیپلومات کشورمون رو اخراج کرد، اقدامی که با استقبال فوری آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی روبرو شد.
?موشکاف: هاهاهاهاها. آدم بره پنچری قطار بگیره ولی اینطوری خیط نشه. هاهاهاها. یارو میگه آخه سفارت ندارن. هاهاها. آلبانی سفارت نداره، فرانسه چی؟ چرا وقتی ماکرون سفیر معرفی نکرد، سفیرتو پس نگرفتی؟‌ هلند چی؟ آلمان چی؟ که دیپلومات تروریستاتو گرفتن و مسترد کردن برای محاکمه. هاهاهاها. از بندة موشکاف بشنوین که خانه نشینی بی بی از بی چادریست. هاهاهاها.
آخوند علیرضا سلیمی ـ مجلس ارتجاع 2 دی
«می‌گوییم چرا در مقابل اخراج یکی پس از دیگری دیپلوماتهای وطنی و ایذاء آنان سکوت کرده‌اید؟ می‌گویند با زبان دنیا را بهتر می‌فهمیم شما ساکت باشید».
?موشکاف: هاهاهاها. زبون دنیا رو بهتر می فهمن یا اینکه سمبه پر زور بوده، لالمونی گرفتن. هاهاهاها. شایدم زبونشونو موش خورده برده. هاهاهاها.
کیهان خامنه‌ای – ۲ دی
دولت محترم که قرار بود عزت را به پاسپورت ایرانی برگرداند و تحریم‌ها را بردارد اما اینک نمی‌تواند حتی از سفرا و دیپلمات‌های خود حمایت کند. در تازه‌ترین مورد از این دفتر قطور، روز پنجشنبه کشور کوچک آلبانی دو دیپلمات ایرانی از جمله سفیر کشورمان را اخراج کرد. آلبانی با کمتر از 3 میلیون جمعیت و مساحت (28 هزار کیلومتر مربع) از اغلب استانهای ایران کمتر است»....«چرا و چطور به این نقطه رسیده‌ایم که این کشور کوچک و حاشیه‌ای اروپا نیز چنین گستاخانه عمل می‌کند؟».
?موشکاف: هاهاهاها. مافنگیه حسابی کتک خورده بود و آش و لاش داشت از مهلکه در می رفت که پلیسا رسیدن، پلیسه گفت «ایست! بی حرکت!» گفتش داداش! کو حرکت؟! هاهاهاها. حالا داستان نظام ولایته که از ۴جهت با بحرانای درونی و قیام و منطقه‌ای و بین‌المللی محاصره شده و چپ و راست داره میخوره، مگه حالی واسش مونده؟ هاهاهاها. بچه های قیام! تو این چارتایی که گفتم شما ها از همه مهمترینا!. ضربة نهایی رو شما می زنین. هاهاها. بگین ایشالا. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: