موشکاف ۹ بهمن - همة مهره های نظام از ترس سرنگونی رو ویبره ان

موشکاف ۹ بهمن
?موشکاف: سلام! عظمای فلک زده خودشو به جواب به استفتائاتی مثل لایک زدن عکس زن نامحرم مشغول کرده و از نوچه‌هاش تو دفتر تبلیغات ضد اسلامی میخواد که سر سوالات و ابهامات جوونا کتاب بنویسن. هاهاهاها. به نظرتون خودشو به خریت زده یا واقعا پشت گوشاش مخملیه؟ هاهاهاها. آخه همة مهره های نظام از ترس سرنگونی رو ویبره ان. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.
اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی – ۷ بهمن
«همه نهاد‌های تصمیم‌گیر باید مقابل ملت پاسخگو باشند». «هر کسی که تصمیمی می‌گیرد پاسخگوی این تصمیمات که سرنوشت یک ملت با آنها رقم می‌خورد باشد».
معاون اول رییس جمهوری «هشدار باش» نخبگان نسبت به تصمیمات حاکمیت برای آینده کشور را با اهمیت توصیف کرد و گفت: در مقطعی هستیم که مردم حتی اگر اعتراضی هم دارند باید صدای آنها شنیده شود و گفت و گو برقرار بشود و مسایل و مشکلات آنها حل شود.
?موشکاف:‌ هاهاهاهاها. طرف زده گاردریلو داغون کرده و داره سقوط میکنه تو دره، بعد اون یکی میگه فرمونو بگیر چپ. هاهاهاها. یارو تاحالا کجا بودی که صداها رو نمی شنفتی، جالبه که خودش از خواب بلند شده داد می زنه آهای بیدار شین، پاسخگو باشین، صدای مردمو بشنوین. هاهاهاها. بعله، اگه میخوای بشنوی اینو بشنو: « اصلاح طلب! اصول گرا! دیگه تمومه ماجرا! » هاهاهاهاها.
حسین راغفر – کارشناس اقتصادی رژیم – ۸ بهمن
« ما به دولت، مجلس و دستگاه قضایی برای سامان بخشی به این نابسامانی‌ها اعتماد نداریم و فکر می‌کنیم تنها راه حل حضور مستقیم رهبری برای تغییر این رویکردها است. در شرایط کنونی دولت دولتی است که 20 میلیارد دلار ارز را تخصیص می‌دهد و حاضر نیست اسم کسانی که این فساد را انجام دادند مطرح کند. بنابراین ما از این دولت هیچ انتظار نداریم که اصلاح کند... باید یک الزام جدّی‌تر بر همه‌ی دستگاه‌ها از سوی رهبری ابلاغ شود تا جهت‌گیری ای که تاکنون بسیار جهت‌گیری مخربی بوده تغییر کند.» «متأسفانه آمار اختلاس‌ها و فساد‌ها بیشترین ضربه را به اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه‌ی هر نظامی هست زده است نگران کننده است به گونه ای که قطعاً در شرایط کنونی امکان حمایت مردمی و بازسازی سرمایه‌ی اجتماعی وجود ندارد.»
?موشکاف: هاهاهاها. ملت مدتهاس داره می گه رو به میهن پشت به دشمن، این بازم می گه اعتماد داره خدشه دار می شه. ملت مدتهاس می گه دشمن ما همین جاس، باز این می گه اعتماد ملت داره خدشه دار می شه. بابا وقتی ملت دشمنشو شناخته دیگه اعتماد چه حرفیه هاهاهاها. اما جالب اینه که میگه خود عظما بیاد سر و ته قضیه رو هم بیاره! آخه مغز فندقی! کسی به این عظمای طلسم شکسته حتی نمیگه عظما! خرت به چند؟ واسه حرفش تره هم خورد نمیکنن و الا که خود مفلوکش میومد به صحنه. هاهاهاها.
فرشاد مومنی - اقتصاددان حکومتی - ۸ بهمن
«‌اینگونه سهل انگاری‌ها در شرایطی که به اندازه کافی در معرض شوک‌های آینده هراسانه‌ی بیرونی هستیم می‌تواند برای کشور خطرات و هزینه‌های بسیار سنگینی داشته باشد به دلیل اینکه در چنین شرایطی ما با خطر تحریک انتظارات مردم با ابعاد غیر قابل پیش‌بینی روبرو خواهیم بود».
بودجه سال ۹۸«به مردم احساس بی‌پناهی بیشتری میدهد و این تصوّر را ایجاد میکند که خدایی ناکرده دولت و حکومت می‌خواهند مردم را به کلی رها کنند».
احسان سلطانی - اقتصاددان حکومتی - ۸ بهمن
«بحث، بحث اقتصاد نیست بلکه تأمین منافع غارتگرهاست. ما با اقتصاد نرمال روبرو نیستیم. ما گرفتار مصیبت‌هایی هستیم که در تاریخ بشر بی‌سابقه است.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، از وقتی اون گور به گوری گفت اقتصاد مال خر است، معلوم بود چه مصیبتی بر سر ملت اومده. هاهاها. مصیبتی که حالا به اعتراف خودشون در تاریخ بشر بی سابقه اس. هاهاهاها. البته درسته که حکومت ولایت فقیه مردمو رها کرده و فقط به فکر تأمین جیبهای گشاد آخوندیه، اما مردم اونو رها نکردن، قیام آفرینا و کانونای شورشی خوب میدونن چی میگم. هاهاهاا. کاری می کنن که دنیاشون بشه آخرت یزید. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: