موشکاف ۱۵ بهمن - این روزا خبرای ساز و کار مالی اروپا داغه.

موشکاف ۱۵ بهمن
?موشکاف:‌ سلام دوستان! این روزا خبرای ساز و کار مالی اروپا داغه. البته فقط خبرش داغ نیست، مهره های نظام هم داغ کردن، شایدم جوش آوردن. هاهاهاهاها. آخه عظما میخواست با این ساز و کار یه شاهراه گیر بیاره و ویراژ بده و تحریما رو دور بزنه اما چیزی که گیرش اومد یه تابلوی دور زدن مطلقا ممنوع بود. هاهاهاها.
علی لاریجانی – رئیس مجلس ارتجاع – ۱۳ بهمن
«این مؤسسات نتیجه کاری بود که خود اروپاییها برای خودشان انجام دادند، یعنی کشورهای اروپایی در مصافی که با آمریکایی ها داشتند منزلت و وزن خودشان را، در عرصه های بین المللی نشان دادند. وی ادامه داد: ما هم باید آن را بررسی کنیم تا ببینیم در مسیر عمل چقدر موفق خواهد شد. فعلاً درباره آن نه خیلی می توان منفی صحبت کرد و نمی توان خیلی مثبت گفت ؛ بلکه باید در مقام عمل آن را ارزیابی کرد».
?موشکاف: هاهاهاها. ارزیابی! هاهاهاها. یه جوری میگه ارزیابی که انگار مثلا اگه چیزی پیش نره و به قول معروف چیزی به نظام نماسه، می تونن کاری بکنن. هاهاهاها. تو بشین یه گوشه ماستتو بخور. هاهاهاهاها. ببینین دلواپسان نظام چی میگن. هاهاهاها.
کیهان خامنه‌ای -14بهمن
«اینستکس» تکرار آرزوی ترامپ است؛ ‌ «تکرار آرزوی ترامپ از زبان اروپایی‌هاست. این کانال مالی هیچ ارتباطی با تعهدات برجامی اروپا نداشته و صرفاً سیاست مبادله پول نفت دیگر کشورها با غذا و دارو است! برهمین اساس این کانال مالی دون شأن ملت ایران است و مجمع تشخیص باید با قاطعیت، لوایح خسارت‌بار مرتبط با FATF را رد کند».
?موشکاف: هاهاهاها. نفت در برابر غذا! هاهاهاها. آخه غذا و دارو که تحریم نیست، کانال مالی واسه چیشه؟ هاهاهاها. تازه! واسه راه افتادن همین آب باریکه باید اف ای تی اف رو هم رد کنن بیاد. هاهاهاها.


روزنامه حکومتی رسالت - ارگان باند مؤتلفه – ۱۳ بهمن
«تکرار تقریباً هیچ»
«از چند جنبه این سازوکار جدید نه تنها تحریم های امریکا را تضعیف نمی کند بلکه مکمل آن هم هست. اولا اصلی ترین هدف آمریکا گرفتن اختیار پول های ایران از ایران و به دست گرفتن مدیریت پول‌های ایران است و instex کمک موثری به این موضوع می کند». «اروپاییها آغاز به کار آن را مشروط به شروطی مانند مذاکرات منطقه ای و موشکی و تکمیل برنامه اقدام FATF خواهند کرد. بنابراین این مکانیسم می تواند خود ابزاری برای باج گیری جدید از ایران باشد».
?موشکاف: عظما! سناریوت داره پیش میره! الان کجای تنزل بی پایانی؟! هسته ای که رفت، ایشالا موشکی و منطقه ای هم همین روزا نوبتشه. هاهاهاها. حالا راستشو بگو! کی نوبت برجامیزه شدن ولی فقیه میشه؟ هاهاهاها. البته نوبت ولی فقیه رو براندازا و کانونهای شورشی و قیام آفرینا مشخص می کنن. ایشالا به همین زودیا نوبتش میرسه.. زیاد دور نیست. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: