موشکاف ۱۶ بهمن- نظام داره زیر فشار تحریما و فشارهای بین المللی له و لورده میشه

موشکاف ۱۶ بهمن
?موشکاف: سلام! بندة‌ موشکاف موندم که الان وضعیت نظام به کدوم یکی از این دو تا ضرب المثل میخوره، پز عالی و جیب خالی یا با سیلی صورتو سرخ کردن. هاهاهاها. آخه داره زیر فشار تحریما و فشارهای بین المللی له و لورده میشه اما عظما از رو نمیره و خرمهره هاشو میفرسته واسه رونمایی از موشک و کشف معادن اورانیوم. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم – ۱۴ بهمن
گوینده اخبار: «رئیس سازمان انرژی اتمی گفت در اکتشافات هوایی اخیر، همزمان با کشف اورانیوم توانستیم معادن دیگری مانند آهن، مس و عناصر نادر خاکی را نیز پیدا کنیم و اخیراً به ذخایر بسیار ارزشمند آهن رسیده ایم. علی اکبر صالحی گفت اکتشافات هوایی، پی‌جوییهای زمینی و و استخراج کاملاً بومی شده است و ما توانسته ایم 78 درصد ایران را پوشش دهیم.
آقای صالحی همچنین در مورد توان کشور در ساخت سانتریفوژهای گفت در شرایطی قرار داریم که می‌توانیم جای مهندسی معکوس، سانتریفیوژها را طراحی علمی کنیم. رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد ایران یکی از پیشروترین کشورها در زمنیه تولید رادیو دارو در غرب آسیاست
صالحی: ما در رادیو دارو حرف برای گفتن داریم. امروز داروهای جدید را پا به پای تقریباً اگر غلو نباشه پا به پای کشورهای توسعه یافته در این زمینه داریم جلو می‌ریم» 1012
?موشکاف: هاهاهاها. صالحی! با این رادیو داروت، یه چیزی هم واسه دردای بی درمون عظما پیدا کن، هاهاهاها. آخه قرار بود کل پروژة هسته ای دوای درد سرنگونی نظام باشه اما نشد که نشد. هاهاهاها. حالا با رادیو دارو نشد با ویدئو دارو یه کاری بکن. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم - ۱۳ بهمن
گویندة‌اخبار «پیشرفت موشک های قابل ملاحظه در موشک های کروز ایرانی با رونمائی از هویزه. موشک هویزه با برد بیش از 1300 کیلومترتوانائی انهدام طیف متنوعی از اهداف را با توجه به قابلیت های تاکتیک پذیری خود دارد. پیش از این موشک کروز زمینی سومار که سال 93 رونمائی شده بود، 700 کیلومتر برد داشت.
موسوی فرمانده ارتش: «با آمادگی که با زمانی که برای آمادگی اون در واقع مورد نیاز است، زمان بسیار کوتاه پرواز در ارتفاع کم دارای قدرت سرجنگی بلند انشاء الله خواهد توانست زنجیره دفاعی کشور عزیزمان را مستحکم بکند».
?موشکاف: هاهاهاها. زنجیرة دفاعی! هاهاهاها. به نظرم بجای ساخت موشک بهتره برن از این بوقای هشدار آتیش هست، تو آشپزخونه ها نصب می کنن، بهتره برن از اونا بسازن که آزمایشگاه هاشون آتیش نگیره. هاهاهاهاها. میگن سه تاشونم سقط شدن. اما این یارو جرات زدن چنین حرفایی رو نداره، جهرمی بدبختو فرستادن جلو. هاهاهاها.
?موشکاف: بعله، وقتی ریزش بسیجی پاسدارا میشه مثل آبشار، به چنین قمپز در کردن هایی هم نیازه، سر و صدا داره اما بخار نداره. هاهاهاها. به نظرم این روزا عظمای بدبخت حسابی سرگیجه گرفته، چون خوب میدونه این دکون دستگاه ها زود تخته میشه و قیام آفرینا میان سراغش. هاهاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: