موشکاف ۶ اسفند – اف ای تی اف استخوانی لای زخم‌های خامنه‌ای!

موشکاف ۶ اسفند – اف ای تی اف استخوانی لای زخم‌های خامنه‌ای!
?موشکاف: سلام و صد سلام! ببینین نظام ولایت به چه نقطه ای رسیده که امتیاز هم که بهش میدن مثل سیخ داغ فرو میره تو تنش. هاهاهاها. اف ای تی اف رو میگم. هاهاهاها. آخه خیلیا تو نظام ولایت میخواستن اینو به عنوان برگی واسه ادامة سیاست مماشات خرج کنن اما حیف که هنوز برگو به زمین نکوبیدن سوخت و جزغاله شد. هاهاهاها.
سایت حکومتی مشرق – ۴ اسفند
«جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید شنبه بعد از ظهر در توییتی در این زمینه نوشت: «زمان تقریباً خاتمه یافته است. بعد از دو سال و بدون هیچ پیشرفتی، کار گروه ویژه اقدام مالی (اف‌ای‌تی‌اف) برای نخستین بار با باز اعمال اقدام قابل توجه علیه ایران در ماه ژوئن (تیر) و در صورت عدم اقدام این کشور در مواجهه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، موافقت کرد. من به این اقدام آن‌ها تبریک می‌گویم.»
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. هرکی دقت کنه تو بیانیة «گروه ویژة اقدام مالی» یا همون اف ای تی اف اولتیماتوم به نظامو می بینه که البته جای تبریک هم داره.
احمد شیرزاد - دیپلمات سابق رژیم – ۴ اسفند
« فکر می کنم که این فرصت تکرار نمی شود، نباید خوشبین باشیم که هر چهار ماه این فرصت تکرار خواهد شد، ممکن است این اتفاق نیفتد و ما دچار بحران های مدیریتی بشویم، ظاهرا این آخرین فرصت ایران است اما چهار ماه فرصت کوتاهی نیست ما می توانیم از این چهار ماه به خوبی استفاده کنیم و سعی کنیم در سطح حاکمیت به یک اجماع عملی برسیم، چون اجماع نظری هیچگاه حاصل نخواهد شد»
?موشکاف: هاهاهاها. واسه بیمار لاعلاج رو به موت چار ماه هم چار ماهه. هاهاهاها. اما نکتة موشکافانه اش اونجا بود که میگه تو نظام ولایت اجماع نظری هرگز بوجود نمیاد. هاهاهاها. بعله، اجماع و از این حرفا به نظام نیومده. هاهاهاها. آخه تو نظام پاره پارة‌ ولایت سر سهم بردن از چپاول به خون هم تشنه ان و هیچ کدوم راضی نمیشن از منافعشون بگذرن. البته حرفش در یک جا درست نیست، همون جا که سرش حسابی اجماع دارن، بر سر سرکوب و جنایت و چپاول. هاهاهاها.
پاسدار سبزعلی رضایی – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
«مجمع عمومیFATF چهارماه دیگر به ایران برای تکمیل توصیه‌های چهل‌گانه‌اش فرصت داد. دوسال است که این سیاست را در پیش گرفته‌اند. در حالی که سؤالات و ابهامات زیادی درباره توصیه‌های FATF وجود دارد، از دولت انتظار می‌رود با دیپلماسی قوی، کشور را از فروغلتیدن در باتلاقی جدید بازدارد».
?موشکاف: سبزعلی می گه مواظب باشین تو باتلاقی دیگر نیفتیم. یعنی قبول داره نظام تو یه باتلاق هست. هاهاهاهاها. بعله درست گفته، نظام ولایت تو باتلاق گیر کرده و هر چی هم دست و پا میزنه بیشتر فرو میره. هاهاهاها.
?موشکاف: القصه. داستان نظام ولایت و اف ای تی اف، داستان چوب و پیاز و صد تومنه. اگه بپذیرن، حقوق قاسم سلیمانی و سپاه قدسشو حزب الشیطانو چطوری بدن؟ اگه نپذیرن که باید بشینن یه گوشه سماق بمکن. هاهاهاهاها. به این میگن بن بست استراتژیک. هاهاهاها. حالا قیام آفرینا و کانونای شورشی، نظام ولایتو تو این بن بست گیر و باتلاق آوردن. هاهاهاها. عجب صحنه ایه. هاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: