موشکاف ۲۶فروردین - افتضاح رژیم تو سیل همچین بالا گرفته

موشکاف ۲۶فروردین


?موشکاف: دوستان سلام. افتضاح رژیم تو سیل همچین بالا گرفته که دیروز پاسدار لاریجانی خاک انداز به دست تو مجلس آخوندی راه افتاده بود از این وزیر به اون وزیر، از این وکیل به اون وکیل، بندهایی رو که آب می‌دادن یه جورایی جمع کنه. نگاه کنید:
مجلس ارتجاع – 25 فروردین


لاریجانی:‌ «آن نکته‌یی که فرمودید در بهمن ماه پیش بینی این بود که بارندگی زیاد می‌شه اون وقت چه تصمیمی گرفتید برای این موضوع؟
اردکانیان:‌ عرض کردم پیش بینی بهمن ماه این بود که شرایط شرایط نرمالی هست.
لاریجانی: پیش بینی هواشناسی این بود؟
اردکانیان: بله بله
لاریجانی: معلومه پیش بینی دقیقی نبوده


?موشکاف: ملاحظه کردید؟ این دیگه زدن به کوچة علی چپ نیست. والله زدن تو کاروون سرای سیدعلی چپه، چندین تا سوراخ و راه در رو داره. به کل گردن هواشناسی میندازه. به این میگن بشکن و بالا بنداز. تقصرو از گردن خودت به گردن هواشناسی بنداز، یعنی ته خط پرتش کن هوا ، تا معلوم نشه یقه کی را باید گرفت. ببعله. این روش معمول آخوندیه. ولی فقط یه جای کار را این پاسدار لاریجانی حساب نکرده بود. اونم همکارایی که از ترس غضب مردم مجبورن یه چیزایی رو اعتراف کنند. این یکی را ببینید:
ساعدی نمایندة‌ رژیم از خوزستان مجلس ارتجاع – 25 فروردین

ساعدی: «عزیزان علوم هواشناسی امروز تغییرات آب و هوایی را حداقل ۴ماه پیش‌بینی می‌کند. 45روز قبل هشدار میدهد در تغییرات اخیر و وقوع سیلابها در مناطقی از ایران پیش بینی‌های هواشناسی ووقوع سیل نموده بر این اساس وزارت نیرو باید ذخیره‌های سدها را به تدریج رها می‌کرد تا سیلابهای جدید را پشت سدها نگهدارد. چرا این کار انجام بشود و دار و ندار مردم را از بین ببریم. ستاد حوادث غیرمترقبه که وقوع آن از بهمن و اسفند پیش‌بینی شده بوده از بهمن و اسفند باید تمرین و اجرا می‌کرد. وزارت کشاورزی نیز به استانها ابلاغ می کند و اطلاع رسانی را مانع می‌شود. با این توجیه که اطلاع رسانی باعث نگرانی مردم می‌شه».


?موشکاف: خب می پرسید اینا که می دونستند چرا پیشگیری نکردند؟ تو نظام آخوندی یک پای علت هر واقعه یی را باید تو دزدی و غارت دنبالش گشت. نگاه کنید شاهد از اصطبل مجلس رسید:
خبرگزاری حکومتی ایسنا – 25 فروردین
نبی هزار جریبی در مجلس ارتجاع: مافیای آب در کشور ایجاد شده است و پرورش ماهی باعث شده است که خیلی از سدها آب را رها نکنند. ما در استان گلستان مدیریت بحران ندیدیم،‌ بلکه شرایط نشان داد که مدیران ما بحران ساز هستند.
?موشکاف: ببعله، از پشت این حرفها، حرف عظما مفهوم میشه که گفت این سیل توش نعمت هم هست. چه نعمتی؟ از همون نعمتهایی که خمینی گور به گوری تو آتیش جنگ می دید. هم سنای بنده یادشون هست که می گفت جنگ موهبت الهیه! واقعاً هم اگه جنگ واسة مردم بلا و مصیبت بود، واسة خمینی نعمت و موهبت بود! مثل تحریم و کاسبی از تحریم و مثل همین سیل! خامنه ای هم می خواد سیلو آوار کنه سر مردم تا فکر زندگی بر آب رفته شون باشند و به فکر قیام و سرنگونی نیفتن. ولی بازم یه جاشو نخونده. بودند جونهایی که همون جنگ را جام زهر کردند و به حلقوم اون گور به گوری ریختن. حالا هم جوونای شیری هستن که این سیل رو هم تبدیل به سیل آتشی می‌کنن که عظی و نظامش تو خواب هم ندیده باشند. عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: